IVF start sommar 2017
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Remiss skickad förra veckan. Nu är det bara att vänta. Bor i Stockholm. Reproduktionskliniken har semester v28-30 så remisssvar lär inte komma förrän efter semester. Sen har vi ju fritt vårdval i Stockholm och jag vet att två av klinikerna har tider i augusti/september om remissen blir godkänd.
Lycka till alla!
Hej!
Jag har precis gjort mitt första återförande av ägg. Jag har haft det långa protokollet så det var både nässpray och sprutor. Igår satte jag in ägget så det är alldeles färskt. Nu är det bara att vänta och hålla tummarna. Har ni varit på ert första möte på Sahlgrenska ännu? :)
Jag får svara i min egen tråd eftersom det inte går att kortegers sitt eget inlägg.. ?
Vad jag skulle skrivit är om det är ngn mer som är ruvare och bor i Göteborg :)
Hej!
Jag har precis gjort mitt första återförande av ägg. Jag har haft det långa protokollet så det var både nässpray och sprutor. Igår satte jag in ägget så det är alldeles färskt. Nu är det bara att vänta och hålla tummarna. Har ni varit på ert första möte på Sahlgrenska ännu? :)
Hur upplevde du nässprayen? Jag ska börja med Synarela nu i juli och sedan börja med sprutor när dem öppnar igen efter sommaren. Hur länge sprayade du och hur länge behövde du ta sprutor?
Hej! Ny här :) har precis fått tid för läkarbesök den 29e augusti Hos Stockholm ivf! Kommer få börja behandlingen i september/oktober å det känns bra men läskigt! Lyssnar på ivf podden för fullt för å få reda på hur allt går till men kul å bolla lite tankar här också :)
Hoppas det går bra för alla!
Hej! Ny här :) har precis fått tid för läkarbesök den 29e augusti Hos Stockholm ivf! Kommer få börja behandlingen i september/oktober å det känns bra men läskigt! Lyssnar på ivf podden för fullt för å få reda på hur allt går till men kul å bolla lite tankar här också :)
Hoppas det går bra för alla!