IVF start sommar 2017
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Håller tummar och tår för dig och er! :)
Håller tummarna för att plusset håller i sig :)
Håller tummarna att du får behålla ditt plus :)
Grattis! Håller tummarna att det håller i sig... :)
Hej gruppen!
Då var mina ägg också plockade. Trodde inte det skulle göra speciellt ont Meeb mina äggstockar var ordentligt stora. Resultatet blev 10 ägg (!!) och får tillbaka ett på fredag!
Och grattis ijo till plusset :)
Grattis!!! Hoppas det håller i sig <3 Själv ska jag börja med sprutorna i slutet av veckan!
Så spännande att följa era resor! Grattis till utförda äggplock och plus! Håller tummarna!
Vi kör om 2 mån:)
Tack! :)
Spännande att få börja med sprutorna. Kör du korta metoden?
Av 3 äggblåsor så fick vi 2 fina ägg. Återföring på fredag om allt går bra.
Tyckte äggplocket gick bra, visst känns det men det var bättre än jag trodde.
Hej gruppen!
Då var mina ägg också plockade. Trodde inte det skulle göra speciellt ont Meeb mina äggstockar var ordentligt stora. Resultatet blev 10 ägg (!!) och får tillbaka ett på fredag!
Och grattis ijo till plusset :)
Tog ett digitalt clearblue test nu på morgonen som visar "gravid 1-2" :) :)! Är på ruvardag 6 idag så är ju väldigt tidigt. Förra gången fick jag tidigt MF så svårt att glädja sig, vågar inte riktigt hoppas ännu. Riktiga testdagen är inte förrän 1/9. Hoppas det fortsätter vara plus <3
Härligt med så många, hur många blåsor stack dom?
God chans till många befruktade :) hur vad de, skulle ni köra ivf eller icsi?