IVF start sommar 2017
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Lika nervös som du! Hoppas att det går bra för oss båda. Ingen avbokning!
Trodde de skulle ringa innan och säga hur många som blivit befruktade, men den rutinen verkar bara vissa kliniker ha?!
Förresten.. vilken tid har du fått för återföring? Håller tummarna för er!!
Hoppas du får ruva på en fin liten imorgon <3
Vi ska vara där kl.13. Just nu känns det som om klockan står still! Vaknade och blev nervös så fort jag kom ur sängen. Tänk om de ringer? Säger att det inte blir något! Hur hanterar man något sådant?! Förstår att det är vanligt med dessa paniktankar men det gör det inte ett dugg lättare att hantera :(
Känner du några biverkningar av lutinus?
Håller tummarna för dig idag! Hoppas så att det är ett guldägg som är kvar!
Jag ringde själv och fick veta att ett utav två ägg inte klarat sig. Så vi har bara en chans kvar idag... Jag har så svårt att slappna av. Ont i magen och svårt att tänka på annat. Försöker fördriva tiden...
Jahopp, UL 2 avklarat. Helt plötsligt hade jag 33 äggblåsor och därmed blir det totalfrysning för att förhindra överstimulering. Sista gonal-F ikväll med sänkt dos igen, sen ÄL-spruta på lördag och äggplock på måndag. Antar att det är rätt bra att vänta men det känns lite tråkigt ändå. Hoppas på att jag inte ska känna mig sämre. Än känner jag mest bara lite illamående då och då samt svullen såklart men överlag mår jag ändå bra.
Nu är jag ruvare :D Vi fick tillbaka vårt enda embryo <3
Testdag lördag 9/9.
Jahopp, UL 2 avklarat. Helt plötsligt hade jag 33 äggblåsor och därmed blir det totalfrysning för att förhindra överstimulering. Sista gonal-F ikväll med sänkt dos igen, sen ÄL-spruta på lördag och äggplock på måndag. Antar att det är rätt bra att vänta men det känns lite tråkigt ändå. Hoppas på att jag inte ska känna mig sämre. Än känner jag mest bara lite illamående då och då samt svullen såklart men överlag mår jag ändå bra.
Nu är jag ruvare :D Vi fick tillbaka vårt enda embryo <3
Testdag lördag 9/9.