IVF start sommar 2017
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Hej!
Jag och min man ska på inledande besök inför IVF på torsdag och det börjar kännas lite nervöst. Någon mer som ska inleda/nyss har inlett IVF som vill följas åt?
Frågade ju er om råd angående att berätta för min chef om att vi håller på med IVF. Jag tänkte låta bli att berätta då det inte blev tre dagar denna veckan, utan bara två som jag behövde lägga om mitt schema. Men när jag kom till jobbet idag och började prata med chefen så kändes det mer eller mindre tvunget att jag berättade. Men det gick superbra och hon var väldigt förstående :) Tack för era tips kära ni!
Känns som att jag kan börja gråta bara någon säger hej till mig. Försöker sysselsätta mig men det är en lugnare period på jobbet nu och då hinner man tänka mycket. Springer på toa hela tiden och tror att jag fått mens osv. Nej livet leker inte alls just nu... jag känner mig helt trasig! Och ju närmare testdagen desto värre tror jag att det blir.
Kram till dig <3
Känns som att jag kan börja gråta bara någon säger hej till mig. Försöker sysselsätta mig men det är en lugnare period på jobbet nu och då hinner man tänka mycket. Springer på toa hela tiden och tror att jag fått mens osv. Nej livet leker inte alls just nu... jag känner mig helt trasig! Och ju närmare testdagen desto värre tror jag att det blir.
Kram till dig <3
Vad härligt att höra det gick bra. Det kom sig ändå naturligt för dig att berätta. Så skönt för dig att slippa oroa dig över det mer. :)
Äggplock idag! Nervöst, men ska bli skönt att få det överstökat!