Ewamaria skrev 2017-07-14 21:03:16 följande:
Godkväll, jag är ny på fl men har följt tråden ett tag. Jag är 25år och mamma till en grabb som blev 6 nu i år. Min sambo sedan 2,5år blir 28 i år och har nu börjat tjata om att han vill bli pappa. Jag fick hösten 2015 veta att jag har pco, och i mitt fall så betyder det att jag har extremt oregelbunden Mens allt från tre gånger i månaden till en gång i halvåret. Detta har ju då påverkat min Ägglossning som knappt existerar. Vi kör med äl-stickor, Temp och det mesta så har väl hittat Ägglossningen två gånger men utan något resultat. Någon med diagnos här? Hemskt att säga men skönt att se att det finns fler som kämpar, det ger en mer hopp Och man känner sig inte ensam. Vi kommer alla lyckas en dag, på ett eller annat sätt! :)
Ingen diagnos, läkaren ville inte sätta någon "för då börjar du googla och alla är olika" men jag får inte ägglossning och inte mens heller som naturlig följd av det... fått provera för mens, men det har bara löst problemet för stunden och nu fått letrozol. Fick ägglossning, men verkar inte ha lett hela vägen fram. Tyvärr får jag bara äta dem om jag gör vul innan äl, och det innebär att jag med allra största sannolikhet inte kommer få äta dem nu under semestern eftersom gyn har semester och jag inte kan få tid för vul
Blev du planerat gravid första gången så detta har kommit senare eller hur ser det ut för dig?