• längtarefternr2

Vi som vill plussa i Juli 2017

Hejsan, hur många här inne är det som planerar ett plus nu i juli? Jag har precis haft ägglossning och jag hoppas vi lyckades pricka in, har beräknad mens den 8 juli, några fler som planerar att plussa nu i juli och vill följas åt?

Har nu 10 dagar kvar till mens och brukar få ömma bröst minst en vecka före men ännu inte fått det så jag hoppas det tagit sig, känner mej mer uppblåst och lite typ träningsvärk/molvärk nere i magen. Men jag ska inte dra några förhastade slutsatser.

Vet bara att jag har tidigare haft lätt att bli gravid så länge man prickat ägglossningen då ^^

Vore roligt om någon vill följas åt :)

• Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017
  • adisa

Ingen bebis denna månad. Får hoppas på bättre lycka nästa gång!

• 2017 bebis

Lite uppdatering!! Ingen mens än !! Så jag hoppas att jag och ni såg rätt på min graviditetstest!!! Det va så svag streck jag väntar ett par dagar eller kan jag testa söndag med morgonurin?? Jag slutade ta mina tabletter SOLMAX igår är utomlands en period och har lätt för soleksem men med tabletter klarat mig varje år!!

Jag slutade för det står på de tar ejs under graviditet!!

• 2017 bebis
    JohannaMolander skrev 2017-07-14 10:17:42 följande:
    Stort grattis!!
  • Annam85

Kan inte mens eländet bara sätta igång snart så vi kan börja om och beställa äl tester etc....

Jobbigt när det går över så här och stickorna bara är blanka....

• Grodanboll83

Hoppar in här! BIM fen 17 juli, men redan igår fick jag en blödning. Håller i sig idag med tillsammans med "genomskinliga" flytningar.
    Fattar ingenting då mensen brukar vara punktlig??

• JohannaMolander
    Love-V1 skrev 2017-07-14 15:19:55 följande:

Vilka e gravida me syskon och ska få tätt ? <3

Här är en som väntar syskon! Kommer skilja nääästan 2 år (lite mindre) :)
Svar på tråden Vi som vill plussa i Juli 2017