Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Det syns faktiskt lite här också :) håller tummarna för att det är positivt! Vågar mig på ett litet grattis :) när har du bim?
Alltså hjälp!
Gjorde ett till gravtest idag. BIM -5. Fick med detta gravtest när jag köpte LH-stickorna.
Jag ser klart och tydligt ett streck, inte jättestarkt, men det är där. Nu tänker jag: Kanske inte ska lita på det för kvaliten är kanske inte det bästa om det är medskickat gratis?
Kan inte lägga upp bild via telefonen heller.
Då var ÄL över för denna gång.
Nu bara låååång väntan till BIM, 23/9...
Fick fixa in bilderna i datorn, ser ni ??
BIM+4 och fortfarande ingen mens. Negativa tester på BIM och BIM+2.
Pratade med min syster och hon plusade först runt BIM+7 med båda sina barn. Så kan ju vara så att vi båda är låghormonare. Ska försöka låta bli att testa förens på onsdag om mensen inte dyker upp.
Fick fixa in bilderna i datorn, ser ni ??
Grattis!
Men grattis!!! Vad roligt, visst hade du BIM i måndags? Å mensen har uteblivit misstänker jag eftersom du tog ett test idag?! Va du säker på äl och BIM?
Jag tog ett PE i morse som var tokblankt, positivt på äl 28/8 med trolig ägglossning 29/8. BIM för mig borde vara på tisdag. Så idag har jag nästan brutit ihop, så din historia gör mig lite gladare men vågar såklart inte hoppas för mkt
En till med bim i september!
Bim -4 idag och kunde tycka mig se ett svagt streck på Stickan i morse. Men vågar inte hoppas och tro.