Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Jag sitter lite i chock! Jag tog testet idag bara för att definitivt fastställa att det inte blev något den här månaden..
Kan inte sambon bara vakna nu?! Haha
Jag sitter lite i chock! Jag tog testet idag bara för att definitivt fastställa att det inte blev något den här månaden..
Kan inte sambon bara vakna nu?! Haha
Ja man blir så sjukt frustrerad!! Försökt exakt 1 år nu. Blivit gravid 2 ggr under året men fått tidigt mf. Har även plussat 2 ggr till men där strecket blivit svagare dagen efter och sen mens så jag verkar ju kunna bli gravid men det stannar inte :(
Det gäller bara att fortsätta försöka och kanske försöka släppa denna besatthet som det blivit.
Köp ett test!! :) nu blir ju jag nyfiken haha
Tog ett PE imorse och totalt negativt.... Blir så ledsen, men bara vänta till 21/9 då vi ska på första mötet för att förhoppningsvis starta vår utredning.
Åh vad roligt, Grattis!! :)
Härligt, grattis.
:( usch!! Vet den känslan. Jäkla skit.
Då håller vi tummarna för nästa äl!
Dag 35 idag och anade att jag inte fick någon äl .. känner tydligt när hag får de efter mitt första barn gör de ondare än mensvärk :) men för en vecka sedan fick jag äl flytningar och mensvärk.. tänkte nu kommer tanten.. men ingen.. har ammat fram tills nu. Ammar lite på natten ibland men det är allt. Gjorde ett cb plus igpr dum som hag är negativt såklart.. men bröt upp testet (hört folk som gör de) ska man ju imte behöva men jag tyckte jag anade något svagt och visst var där ett ljusblått streck svagt men ska testa igenlösts vecka :) kan ju omöjligen ändå ge utslag så hör tidigt ? Äl+5 eller äl+6 igår. Håller timmarna för er andra och grattis till er som plussat :)
Hoppar in här jag med :) BIM 18/9. Andra försöker med tredje barnet.
Var stensäker på att jag var gravid förra månaden, så nu har jag inte alla några förhoppningar haha.
Och så kom mensen! Jag känner mig faktiskt lite glad - för nu vet jag att det har kommit igång sedan spiralen ordentligt. =) Grattis till er andra som plussat! Jag vet inte när min BIM är nästa gång så hoppar ur den här gruppen tillsvidare