Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Jaha, där kom mensen. Så försök nio, här kommer vi... Blääää!
Lycka till till alla er som väntar på BIM och grattis till er som plussat!
Har beräknad bim om 7-8 dagar. Hade äl för 6 dagar sen.
Igår under dagen och imorse hade jag lite molande värk och nu när jag var på toa kom det en liten blödning!
Kan det vara en nid blödning? Eller..!? Blodet var inte rosa utan mer rött :s
Har beräknad bim om 7-8 dagar. Hade äl för 6 dagar sen.
Igår under dagen och imorse hade jag lite molande värk och nu när jag var på toa kom det en liten blödning!
Kan det vara en nid blödning? Eller..!? Blodet var inte rosa utan mer rött :s
Japp min mens började i dag med rosa spottings. Fan. Och 3 dagar för tidigt med :( men kortare tid till nästa äl iaf.
Låter absolut som en nidblödning! :)
åh jag hoppas du har rätt!:)
Tråkigt att höra att mensen kom idag för dig, men håller tummarna för nästa äl!
Har ni försökt länge?
Ja ett år. Mf i dec förra året och ett i juni nu i år :(
BIM -6 idag. Gjorde ett väldigt tidigt test BIM -8 som inte visade nånting och direkt tror jag ju att det har skitit sig den här månaden. Varför gör man så tidiga test när det är minimal chans att det visar något trots graviditet?!
Men idag känner jag nånting som skulle kunna vara tidiga graviditetssymtom: lätt illamående och uppblåst mage. Kaffet är halvgott. Vet inte om jag törs göra ett nytt test imorgon BIM -5 eller om jag ska vänta ännu längre.
BIM -6 idag. Gjorde ett väldigt tidigt test BIM -8 som inte visade nånting och direkt tror jag ju att det har skitit sig den här månaden. Varför gör man så tidiga test när det är minimal chans att det visar något trots graviditet?!
Men idag känner jag nånting som skulle kunna vara tidiga graviditetssymtom: lätt illamående och uppblåst mage. Kaffet är halvgott. Vet inte om jag törs göra ett nytt test imorgon BIM -5 eller om jag ska vänta ännu längre.
Jag sitter lite i chock! Jag tog testet idag bara för att definitivt fastställa att det inte blev något den här månaden..
Kan inte sambon bara vakna nu?! Haha