• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Nila94
    Trolla skrev 2017-09-09 19:39:17 följande:

Ingen som vill skriva upp sin bim? Så kul att lättare kunna följa alla

Har bim den 11
  • Isathe
    Milou3 skrev 2017-09-09 20:32:15 följande:

Sist jag blev gravid testade jag svagt med PE på äl+13 så de kan vara lite sega ändå.

Nästa cykel har jag bestämt mig för att inte testa förrän om mensen skulle vara en vecka sen!

Ok, de ger ju en uns av ljus iaf. Idag är ju trots allt äl+11. Vill och vågar inte hoppas på för mkt dock. Å som sagt jag har ju haft 31 dagars cyklar och då väntar jag mens på torsdag.

Men jag ställer in mig på mens till veckan tyvärr!!
  • Hippo83

Här kommer en till som inväntar BIM, min är på 12/9. Andra försöket med en nr 2. På första försöket hade jag så mycket symptom så jag var övertygad om att jag var gravid igen nu har jag inga. Försöker att inte analysera min kropp men det är ju så svårt...

• malikan
    Hippo83 skrev 2017-09-09 23:05:36 följande:

Här kommer en till som inväntar BIM, min är på 12/9. Andra försöket med en nr 2. På första försöket hade jag så mycket symptom så jag var övertygad om att jag var gravid igen nu har jag inga. Försöker att inte analysera min kropp men det är ju så svårt...

Har oxå 12/9. Jobbig väntan nu, kände mig gravid fram tills igår så inväntar mens nu..
  • Pewc
    Hippo83 skrev 2017-09-09 23:05:36 följande:

Jag hade likadant! Förra månaden testade vi med äl-test, hade jättemycket sex på dom fertila dagarna. Sen hade jag typ alla graviditetssymptom, från äl+4 fram till mensen kom :/ va säker på att det hade tagit sig, men så fel kan man ha.

Den här månaden skippade vi äl-test. Hade några stökiga dagar, så det blev bara sex en gång på dom fertiladagarna, två dagar innan beräknad äl (app). Har inte haft några symptom alls. Tre dagar innan bim fick jag molvärk, typ helt vanlig mensvärk. Testoman som jag är, så tog jag ett graviditetstest bara för att få det bekräftat att jag inte va gravid... men då jäklar kom det fram ett svagt streck.

Så det kan va väldigt lurigt när man överanalyserar allt man känner dagarna mellam äl och bim.
  • Bajkal

Syns? På mobilen syns det väl. Lika mkt som innan det torkade men gick o la mig, tänkte inte lägga upp bilden först. Detr nu 3 test som visat lite. :) Ett var Apotekets o ett RFSU.

Testar igen i morgon eller tisdag

• Bajkal

Haha, skriver så konstigt... jo syns på mobilen... men det syns ju mycket finare i verkligheten så klart. Haha :P

• Pewc
    Bajkal skrev 2017-09-10 09:00:37 följande:

Syns? På mobilen syns det väl. Lika mkt som innan det torkade men gick o la mig, tänkte inte lägga upp bilden först. Detr nu 3 test som visat lite. :) Ett var Apotekets o ett RFSU.

Testar igen i morgon eller tisdag

Det syns faktiskt lite här också :) håller tummarna för att det är positivt! Vågar mig på ett litet grattis :) när har du bim?
Svar på tråden Vi med BIM September 2017