• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Milou3
    Aurora1988 skrev 2017-09-09 16:14:43 följande:

Förstår ungefär hur du känner. Vi har försökt i 14 månader, fick missfall förra månaden. Tog det väldigt hårt trots att det var så tidigt i graviditeten. Har nog aldrig varit så ledsen..så två missfall bakom sig måste vara väldigt tufft..

det positiva är ju att man vet att allt funkar iaf o med tanke på all hjälp man kan få idag så är det mer en fråga om "när" än "om".. Så kämpa på :) styrke-kram!

Ja i ditt fall är det så :) du är född 88?

Jag fyllde 41 i går så min fertilitet sjunker ju drastiskt för varje år nu och risken för mf är betydligt högre i min ålder. Har 2 barn sen innan men vill så gärna ha en till!

Men jag kommer inte ge upp :) försöker ett år till iaf!

Beklagar ditt mf!
  • Aurora1988
    Milou3 skrev 2017-09-09 17:36:09 följande:

Ja i ditt fall är det så :) du är född 88?

Jag fyllde 41 i går så min fertilitet sjunker ju drastiskt för varje år nu och risken för mf är betydligt högre i min ålder. Har 2 barn sen innan men vill så gärna ha en till!

Men jag kommer inte ge upp :) försöker ett år till iaf!

Beklagar ditt mf!

Tack! Ja, jag är född -88 och kämpar nu med mitt första barn. Men du har ändå lyckats bli gravid 2 ggr på ett år, du verkar väldigt fertil fortfarande ;)) ja, kör på! Klart ni ska ha ett barn till :)!
  • ourdreamsaboutababy

Hej får man haka på här? ????

Dags för syskonförsök med sambon som är bonuspappa till min dotter.

Tjejen fyllde 3 i augusti ????

Beräknad bim är 26 sept.

Denna månad kör jag med progester all för mina spotting.

• Trolla
    Trolla skrev 2017-09-08 19:33:03 följande:

Finns det nån bim-lista här? Annars kan jag börja så kan ni fylla på ????

????????????BIM SEPT 2017 ??????

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29 Trolla

30

Ingen som vill skriva upp sin bim? Så kul att lättare kunna följa alla
  • Queva
    Trolla skrev 2017-09-08 19:33:03 följande:

Finns det nån bim-lista här? Annars kan jag börja så kan ni fylla på ????

????????????BIM SEPT 2017 ??????

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21 queve

22

23

24

25

26

27

28

29 Trolla

30

• Queva

[quote=78001556][quote-nick]Queva skrev 2017-09-09 19:44:40 följande:[/quote-nick][/quote]

Haha bra jag ska vara anonyn och inte mins riktigt mitt namn ????

Är det svårare att bli gravid om man har pågående svanp infektion tror ni?

Verkar så okika om man googlar.

Ägglossningen är slut här.. men fått äl sektet idag.. så försöker förföra mannen med 1/2glas vin medans han ser på lejonkungen med dom två stora.. (bra barnvakt sen..!) försöker skicka sådär halvsnuskiga sms.. Det går ju sådär bra. Hur gör ni när ni ska förföra? Jag har sagt min ÄL är slut.. för han de låser sig för han annars.

Äter ni folsyra också? Hur viktigt är det? Har aldrig gjort det innan.. men läst man borde det..

• Isathe
    Tisen skrev 2017-09-09 06:51:01 följande:

Jag sitter lite i chock! Jag tog testet idag bara för att definitivt fastställa att det inte blev något den här månaden..

Kan inte sambon bara vakna nu?! Haha

Men grattis!!! Vad roligt, visst hade du BIM i måndags? Å mensen har uteblivit misstänker jag eftersom du tog ett test idag?! Va du säker på äl och BIM?

Jag tog ett PE i morse som var tokblankt, positivt på äl 28/8 med trolig ägglossning 29/8. BIM för mig borde vara på tisdag. Så idag har jag nästan brutit ihop, så din historia gör mig lite gladare men vågar såklart inte hoppas för mkt
  • Isathe
    Milou3 skrev 2017-09-09 15:05:15 följande:

Japp min mens började i dag med rosa spottings. Fan. Och 3 dagar för tidigt med :( men kortare tid till nästa äl iaf.

Usch va tråkigt!! Jag testade ju negativt imorse med PE så väntar in min mens på tisdag men kan komma någon gång mellan måndag och torsdag....
  • Milou3
    Isathe skrev 2017-09-09 20:06:00 följande:

Usch va tråkigt!! Jag testade ju negativt imorse med PE så väntar in min mens på tisdag men kan komma någon gång mellan måndag och torsdag....

Sist jag blev gravid testade jag svagt med PE på äl+13 så de kan vara lite sega ändå.

Nästa cykel har jag bestämt mig för att inte testa förrän om mensen skulle vara en vecka sen!
Svar på tråden Vi med BIM September 2017