Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Förstår ungefär hur du känner. Vi har försökt i 14 månader, fick missfall förra månaden. Tog det väldigt hårt trots att det var så tidigt i graviditeten. Har nog aldrig varit så ledsen..så två missfall bakom sig måste vara väldigt tufft..
det positiva är ju att man vet att allt funkar iaf o med tanke på all hjälp man kan få idag så är det mer en fråga om "när" än "om".. Så kämpa på :) styrke-kram!
Ja i ditt fall är det så :) du är född 88?
Jag fyllde 41 i går så min fertilitet sjunker ju drastiskt för varje år nu och risken för mf är betydligt högre i min ålder. Har 2 barn sen innan men vill så gärna ha en till!
Men jag kommer inte ge upp :) försöker ett år till iaf!
Beklagar ditt mf!
Hej får man haka på här? ????
Dags för syskonförsök med sambon som är bonuspappa till min dotter.
Tjejen fyllde 3 i augusti ????
Beräknad bim är 26 sept.
Denna månad kör jag med progester all för mina spotting.
Finns det nån bim-lista här? Annars kan jag börja så kan ni fylla på ????
????????????BIM SEPT 2017 ??????
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 Trolla
30
Finns det nån bim-lista här? Annars kan jag börja så kan ni fylla på ????
????????????BIM SEPT 2017 ??????
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 queve
22
23
24
25
26
27
28
29 Trolla
30
[quote=78001556][quote-nick]Queva skrev 2017-09-09 19:44:40 följande:[/quote-nick][/quote]
Haha bra jag ska vara anonyn och inte mins riktigt mitt namn ????
Är det svårare att bli gravid om man har pågående svanp infektion tror ni?
Verkar så okika om man googlar.
Ägglossningen är slut här.. men fått äl sektet idag.. så försöker förföra mannen med 1/2glas vin medans han ser på lejonkungen med dom två stora.. (bra barnvakt sen..!) försöker skicka sådär halvsnuskiga sms.. Det går ju sådär bra. Hur gör ni när ni ska förföra? Jag har sagt min ÄL är slut.. för han de låser sig för han annars.
Äter ni folsyra också? Hur viktigt är det? Har aldrig gjort det innan.. men läst man borde det..
Jag sitter lite i chock! Jag tog testet idag bara för att definitivt fastställa att det inte blev något den här månaden..
Kan inte sambon bara vakna nu?! Haha
Japp min mens började i dag med rosa spottings. Fan. Och 3 dagar för tidigt med :( men kortare tid till nästa äl iaf.
Usch va tråkigt!! Jag testade ju negativt imorse med PE så väntar in min mens på tisdag men kan komma någon gång mellan måndag och torsdag....
Vad är PE?