Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Tog test imorse. Kanske att jag såg super svagt men antagligen inte. Fick inte med det på bild. BIM på fredag. Någon som haft ömma tuttar efter att ha sovit.? Mina är väldigt känsliga just efter sovande.
Hej! Hoppas det är okej att man hakar på här. Grattis till alla plus!!
Jag har följt tråden ett tag, men egentligen hade vi inte tänkt att påbörja syskonförsöken förrän nästa månad. Jag skulle dock behöva rådfråga er.
Har mått illa i drygt en vecka och molvärk i rygg och mage till och från. BIM beräknas vara om 2-3 dagar, men tog ut spiralen för bara 2 månader sen så är inte helt säker. Har sen äl så räknar att jag är på ÄL+10 idag. Enda symptomen som saknas från förra graviditeten är att jag inte har extremt känsliga bröstvårtor.
Tog detta test från clearblue nyss och både jag och sambon ser ett svagt plus, ser ni också, eller är det bara spökstreck? :/
Hej! Hoppas det är okej att man hakar på här. Grattis till alla plus!!
Jag har följt tråden ett tag, men egentligen hade vi inte tänkt att påbörja syskonförsöken förrän nästa månad. Jag skulle dock behöva rådfråga er.
Har mått illa i drygt en vecka och molvärk i rygg och mage till och från. BIM beräknas vara om 2-3 dagar, men tog ut spiralen för bara 2 månader sen så är inte helt säker. Har sen äl så räknar att jag är på ÄL+10 idag. Enda symptomen som saknas från förra graviditeten är att jag inte har extremt känsliga bröstvårtor.
Tog detta test från clearblue nyss och både jag och sambon ser ett svagt plus, ser ni också, eller är det bara spökstreck? :/
Tog test imorse. Kanske att jag såg super svagt men antagligen inte. Fick inte med det på bild. BIM på fredag. Någon som haft ömma tuttar efter att ha sovit.? Mina är väldigt känsliga just efter sovande.
tog också test imorse och har BIM på lördag tyckte mig se ett svagt streck på mitt me men tror de är mer önsketänkande från min sida.. evigheter tills lördag o jag har bara 2 gravtest hemma. men hade velat testa varje morgon haha ^^.. så får köpa lite fler test ^^
jag har också ömma bröstvårtor efter jag sovit ^^
????(ÄL) 12/9 - ????????(6) 10/9 och 13/9 - ???????? (BIM) 26/9
Läst igenom hela denna tråd och tänkte jag också skulle skriva något för första gången här på familjeliv.????
Inte planerat men kanske blir någonting ändå, inte mindre efterlängtat för det. ???? Fortsättning följer.
Är det meningen att det ska bli ett plus + på vänstra sidan så ser jag tyvärr inte det med mina ögon....men om det ska vara ett rakt stäck så ser jag det klart och tydligt :D
Jag ser ett svagt streck ^^