Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
[quote=78026674][quote-nick]ourdreamsaboutababy skrev 2017-09-18 18:18:41 följande:[/quote-nick]Känns som att många inte får svar här i gruppen. Är ni intresserade av att gå med i vår grupp på fb? Den är henlig. G0r inte att söka på och de går inte se den alls.
Jag lägger bara till er så kan vi prata där inne. Där man dessutom får aviseringar :)![/quotu
Jag vill!
Känns som att många inte får svar här i gruppen. Är ni intresserade av att gå med i vår grupp på fb? Den är henlig. G0r inte att söka på och de går inte se den alls.
Jag lägger bara till er så kan vi prata där inne. Där man dessutom får aviseringar :)!
Har en dag kvar till mens enligt appen, men jag tror att den egentligen ska komma senare och att min ägglossning var några dagar senare än vad appen säger. Tog ett test jag hittade hemma i badrumsskåpet sen förra månadens test .
Enligt appen är jag på ÄL+13 men enligt känningar och sekret tror jag att det är ÄL+11 idag.
Vad tror ni om detta ? Inbillar jag mig det andra strecket ?? Väntar några dagar till med att testa igen om mensen inte kommer! Vågar inte hoppas :O
Ursäkta alt damm på bilden , ka den på taket på kattlådan :P
Har en dag kvar till mens enligt appen, men jag tror att den egentligen ska komma senare och att min ägglossning var några dagar senare än vad appen säger. Tog ett test jag hittade hemma i badrumsskåpet sen förra månadens test .
Enligt appen är jag på ÄL+13 men enligt känningar och sekret tror jag att det är ÄL+11 idag.
Vad tror ni om detta ? Inbillar jag mig det andra strecket ?? Väntar några dagar till med att testa igen om mensen inte kommer! Vågar inte hoppas :O
Ursäkta alt damm på bilden , ka den på taket på kattlådan :P
Jag ser ett streck! Hoppas det blir starkare :D men jag har sett folk som fått svagare än så och varit gravida!
BIM idag, ingen mens har dykt upp. Brukar alltid komma på dag 33, ibland 32. Får ganska kraftig mensvärk, men inget sånt känns som att det är på G. Spännande att se om det tagit sig denna månad eller ej!
Åh va kul, grattis!! :D
Jag vill!
Jag hittade ett till test ! Var tvungen och ta det också. Dom har dock blivit väldigt gula , kan det påverka något ? Jag tycker mig se streck på båda två :O
Jag hittade ett till test ! Var tvungen och ta det också. Dom har dock blivit väldigt gula , kan det påverka något ? Jag tycker mig se streck på båda två :O