• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Lucia1987
    beme skrev 2017-09-17 22:37:54 följande:
    Oj, du har verkligen varit med om en del i dina graviditeter. Förvånad Håller tummarna för att du får en lite mer okomplicerad graviditet den här gången. GladOm det här nu är ett plus som håller hela vägen så blir det här första för mig, men förstår att det är spännande oavsett.
    Tack,  jag håller tummarna att det går hela vägen för dig med :D 
  • Naniismamma

Gud vad långsamt de ska gå bim..

Vill veta nu .. O hoppas allt går vägen. O e jag gravid påbörjas en resa med massa sjukhusbesök xD kanske inte de roligaste men längtar så fruktansvärt mycket ändå. Är mitt allra sista barn så kan inte annat än längta hahaha :) hoppas verkligen jag plussar snart iaf :)

O hoppas alla ni andra plussar snart .. Helst nu eller igår hehe :)

• Irbita

Symptom: läst att många får en del ljusa flytningar efter befruktning som ett symptom på graviditet. Jag (som för övrigt aldrig är det annars) är i princip helt "torr"? Någon annan som har så? Mina bröst är inte speciellt svullna heller men känner obehag vid beröring av bröstvårtor. Vilka andra symptom ska man känna vid den här tiden?

Har inte barn sedan tidigare så är helt ny på detta. :)

Är utomlands så väntar med gravtest till minst fredag denna vecka. (Bim -8)

• Irbita
    Irbita skrev 2017-09-18 08:17:28 följande:

Symptom: läst att många får en del ljusa flytningar efter befruktning som ett symptom på graviditet. Jag (som för övrigt aldrig är det annars) är i princip helt "torr"? Någon annan som har så? Mina bröst är inte speciellt svullna heller men känner obehag vid beröring av bröstvårtor. Vilka andra symptom ska man känna vid den här tiden?

Har inte barn sedan tidigare så är helt ny på detta. :)

Är utomlands så väntar med gravtest till minst fredag denna vecka. (Bim -8)

Är alltså Bim - 8 idag och då bim - 4 på fredag. :)
  • knivskrik

Nähä, mensen kom till sist i torsdags. Tack och lov var den ganska kort den här gången, den är på väg att ta slut. Hoppas på en mer normallång cykel denna gång och bättre lycka i oktober.

Grattis och lycka till alla ni andra!

Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • mammamalin
    Lucia1987 skrev 2017-09-16 23:52:35 följande:
    Enligt min gavid app preglife som räknar från sists mensen så har jag bf 7 juni :D
    Jaha sedär :D Blev så ställd bara då jag har BIM idag och om jag är gravid har jag BF 29 maj, och då har jag lång cykel! :) 
  • mammamalin

Jaha BIM idag. Får se om det kommer någon mens! Har dock inga förhoppningar, det blir som det blir :)  Känns skönt att jag kunna ha den inställningen då jag förra månaden (första försöket) var stensäker på att jag var gravid!

• Lucia1987
    mammamalin skrev 2017-09-18 08:58:56 följande:

Jaha sedär :D Blev så ställd bara då jag har BIM idag och om jag är gravid har jag BF 29 maj, och då har jag lång cykel! :) 

Åhh va spännande. När ska du testa:)?
  • Lucia1987
    mammamalin skrev 2017-09-18 09:00:19 följande:

Jaha BIM idag. Får se om det kommer någon mens! Har dock inga förhoppningar, det blir som det blir :)  Känns skönt att jag kunna ha den inställningen då jag förra månaden (första försöket) var stensäker på att jag var gravid!

Förra månaden var jag nästan säker på att jag va gravid då jag hade alla symtomer man kan ha. Men jag fick mensen.

Den här gången kännde jag inget alls och plussade på BIM -4. Så jag könner tydligen inte ingen min kropp trots allt :D
  • Queva
    knivskrik skrev 2017-09-18 08:45:07 följande:

Nähä, mensen kom till sist i torsdags. Tack och lov var den ganska kort den här gången, den är på väg att ta slut. Hoppas på en mer normallång cykel denna gång och bättre lycka i oktober.

Grattis och lycka till alla ni andra!

Vad tråkigt. Lycka till nästa månad
Svar på tråden Vi med BIM September 2017