• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Queva

Om man tittar på denna? Bör man inte plussa på -3? Och ännu tidigare med känsliga som mäter 10mg?

#gerupp
  • Loomi

BIM-dagen idag! Testade i lördags på BIM-2 och testet var då negativt.

Har inte fått mensen ännu men är ganska inställd på att den kommer, det känns som det brukar kännas när jag ska ha mens.... Första försöket var det nu!

• Njcm
    Loomi skrev 2017-09-18 09:36:40 följande:

BIM-dagen idag! Testade i lördags på BIM-2 och testet var då negativt.

Har inte fått mensen ännu men är ganska inställd på att den kommer, det känns som det brukar kännas när jag ska ha mens.... Första försöket var det nu!

Håller tummarna för dig !!
  • Matildajb

Hjääälp mig!

Ser någon mer ett plus?

Håller på att bli tokig... bim-5....

Kan inte sluta testa...

• Pyret1709

Hej!

Är på 3e försöket efter ett MA i v.11 i slutet av februari. Hade bim i lördags 16/9 och testade negativt. Fick en rosa fläck på papperet efter toabesök igår morse så tänkte att nu kom mensen men sen inget mer. Känner lite spänningar i magen och lite ömma bröst precis som vid förra graviditeten. Börjar undra då min mens i augusti var sen och längre än normalt så kanske det inte stämmer med bim den här månaden och kanske var för tidigt att testa :/

Behövde skriva av mig lite så jobbigt med ovissheten :(

Hoppas och längtar efter bebis

• vickanj82

Tempat varje morgon och idag sjönk tempen så nu väntar jag mig mensen idag eller imorgon. Tråkigt för vi prickade ÄL väldigt bra. BIM 22

• gröna L

Jag smyger mig tillbaka in hit, för det verkar som att jag hinner ha BIM i september en gång till... Jag tror att ägglossningen var i fredags (starkare test då, men inte positivt! Sedan nästan helt blankt sedan dess.) ÄL-flytningar sedan i måndags (och fortfarande?). Blir lite snurrig av detta. Men i alla fall. Starkare test på fredag, sex tisdag, fredag, söndag. Hoppas hoppas!

• mammamalin
    Lucia1987 skrev 2017-09-18 09:07:38 följande:
    Åhh va spännande. När ska du testa:)?
    Om mensen inte kommer så testar jag på onsdag. Tror och hoppas att kunna hålla mig denna gång haha
  • mammamalin
    Queva skrev 2017-09-18 09:22:43 följande:
    Vad tråkigt. Lycka till nästa månad

Coolt! Jag hade också alla symtom förra månaden men mensen kom. Så snopet! Har två barn sedan tidigare och de har kommit till på första försöket båda två, så jag trodde väl nånstans att det skulle bli så denna gång också men inte det :P

Så mysigt med bebis,grattis igen :) Har du barn sedan tidigare?

Svar på tråden Vi med BIM September 2017