• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Charlieellerså
    FruganD skrev 2017-09-18 20:33:19 följande:

BIM - 5... Tog ett digitalt Clearblue förut, med veckoindikator "Inte Gravid"

Känns kört och ver inte var jag ska ta vägen :(

Har aldrig fått positivt på cb med veckoindikator innan bim, utan typ en dag efter och då har de andra stickorna visat halvstarka plus. Förutom nu denna graviditet men befruktningen måste skett väldigt nära Äl då jag fick positivt tidigare än jag någonsin fått förr. Många dagar kvar innan du behöver tappa hoppet tycker jag. Håller tummarna för att du får ett plus på stickan .
  • Jooosen

Fortf ömma bröstvårtor o lite i ena bröstet upp mot armhålan. Äl +9. En miiiiiinfläck med blod på pappret ikväll. Hoppas det är något!

Försöker med första barnet sen april 2017
  • FruganD
    Charlieellerså skrev 2017-09-18 21:58:46 följande:

Har aldrig fått positivt på cb med veckoindikator innan bim, utan typ en dag efter och då har de andra stickorna visat halvstarka plus. Förutom nu denna graviditet men befruktningen måste skett väldigt nära Äl då jag fick positivt tidigare än jag någonsin fått förr. Många dagar kvar innan du behöver tappa hoppet tycker jag. Håller tummarna för att du får ett plus på stickan .

Nej jag vet ju egentligen att det är för tidigt att se... men man tappar förhoppningarna ändå :(

Ska testa med ett "early"gravtest på onsdag, med morgonurin så får vi se. Idag tog jag testet mitt på dan, men hade inte kissat på 3 timmar...

ja man får kämpa på!
  • mammamalin

BIM idag, mensen dök inte upp och inte haft några känningar. Skulle inte testa förrän onsdag, men kunde inte hålla mig! Shit, hur ska jag nu kunna somna? Hahah!

• Daria111
    mammamalin skrev 2017-09-18 23:24:40 följande:

BIM idag, mensen dök inte upp och inte haft några känningar. Skulle inte testa förrän onsdag, men kunde inte hålla mig! Shit, hur ska jag nu kunna somna? Hahah!

Wow grattis
  • AAMLB

Grattis !! :)
  • rosali84

Grattis!!!!
  • Queva
    FruganD skrev 2017-09-18 21:06:33 följande:

Tack för era peppande ord - och stort grattis till Er <3

Jag får försöka låta bli att testa tills på lördag då BIM är.. Svårt att låta bli bara när jag har fem test liggandes i lådan...

Ska vi försöka hålla oss ihop?
  • DesireDess
    ourdreamsaboutababy skrev 2017-09-18 18:18:41 följande:

Känns som att många inte får svar här i gruppen. Är ni intresserade av att gå med i vår grupp på fb? Den är henlig. G0r inte att söka på och de går inte se den alls.

Jag lägger bara till er så kan vi prata där inne. Där man dessutom får aviseringar :)!

Ja tack. Madelene Lindberg Larsen heter jag. :)
  • Mintra
    ourdreamsaboutababy skrev 2017-09-18 18:18:41 följande:

Känns som att många inte får svar här i gruppen. Är ni intresserade av att gå med i vår grupp på fb? Den är henlig. G0r inte att söka på och de går inte se den alls.

Jag lägger bara till er så kan vi prata där inne. Där man dessutom får aviseringar :)!

Jaaa :) Pamela Cecilia Mintra Mårdenhed :) 
Svar på tråden Vi med BIM September 2017