Vi med BIM September 2017
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.
Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.
?
BIM - 5... Tog ett digitalt Clearblue förut, med veckoindikator "Inte Gravid"
Känns kört och ver inte var jag ska ta vägen :(
Fortf ömma bröstvårtor o lite i ena bröstet upp mot armhålan. Äl +9. En miiiiiinfläck med blod på pappret ikväll. Hoppas det är något!
Har aldrig fått positivt på cb med veckoindikator innan bim, utan typ en dag efter och då har de andra stickorna visat halvstarka plus. Förutom nu denna graviditet men befruktningen måste skett väldigt nära Äl då jag fick positivt tidigare än jag någonsin fått förr. Många dagar kvar innan du behöver tappa hoppet tycker jag. Håller tummarna för att du får ett plus på stickan .
BIM idag, mensen dök inte upp och inte haft några känningar. Skulle inte testa förrän onsdag, men kunde inte hålla mig! Shit, hur ska jag nu kunna somna? Hahah!
BIM idag, mensen dök inte upp och inte haft några känningar. Skulle inte testa förrän onsdag, men kunde inte hålla mig! Shit, hur ska jag nu kunna somna? Hahah!
Tack för era peppande ord - och stort grattis till Er <3
Jag får försöka låta bli att testa tills på lördag då BIM är.. Svårt att låta bli bara när jag har fem test liggandes i lådan...
Känns som att många inte får svar här i gruppen. Är ni intresserade av att gå med i vår grupp på fb? Den är henlig. G0r inte att söka på och de går inte se den alls.
Jag lägger bara till er så kan vi prata där inne. Där man dessutom får aviseringar :)!
Känns som att många inte får svar här i gruppen. Är ni intresserade av att gå med i vår grupp på fb? Den är henlig. G0r inte att söka på och de går inte se den alls.
Jag lägger bara till er så kan vi prata där inne. Där man dessutom får aviseringar :)!