• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • Emmaapersson
    ourdreamsaboutababy skrev 2017-09-18 18:18:41 följande:

Känns som att många inte får svar här i gruppen. Är ni intresserade av att gå med i vår grupp på fb? Den är henlig. G0r inte att söka på och de går inte se den alls.

Jag lägger bara till er så kan vi prata där inne. Där man dessutom får aviseringar :)!

Jag vill väldigt gärna :)
    Emilia * 2011
  • FruganD

BIM - 5... Tog ett digitalt Clearblue förut, med veckoindikator "Inte Gravid"

Känns kört och ver inte var jag ska ta vägen :(

• Sheltielife
    FruganD skrev 2017-09-18 20:33:19 följande:

Ge inte upp! När jag va gravid sist fick jag negativt på bim -5 och -4 men plus på bim -3 ! Ge inte upp ännu, vet att de är tungt när man bara vill ha ett fint plus men ge inte upp du kan fortfarande få ett plus denna månaden <3
  • AAMLB
    FruganD skrev 2017-09-18 20:33:19 följande:

Jag fick minus i förrgår på BIM-3 och verkar som jag fick plus idag på BIM-1! så ge inte upp hoppet ! Jag håller tummarna hårt för att du får plus på Stickan !
  • Naniismamma

Känns som att många inte får svar här i gruppen. Är ni intresserade av att gå med i vår grupp på fb? Den är henlig. G0r inte att söka på och de går inte se den alls.

Jag lägger bara till er så kan vi prata där inne. Där man dessutom får aviseringar :)!

jag går gärna med ^^ heter Hinata mini mia hulthén på facebook (finns bara jag haha)
  • FruganD
    AAMLB skrev 2017-09-18 20:41:01 följande:

Jag fick minus i förrgår på BIM-3 och verkar som jag fick plus idag på BIM-1! så ge inte upp hoppet ! Jag håller tummarna hårt för att du får plus på Stickan !

Sheltielife skrev 2017-09-18 20:38:00 följande:

Ge inte upp! När jag va gravid sist fick jag negativt på bim -5 och -4 men plus på bim -3 ! Ge inte upp ännu, vet att de är tungt när man bara vill ha ett fint plus men ge inte upp du kan fortfarande få ett plus denna månaden <3

Tack för era peppande ord - och stort grattis till Er <3

Jag får försöka låta bli att testa tills på lördag då BIM är.. Svårt att låta bli bara när jag har fem test liggandes i lådan...
  • Paramore1

Jag köpte ett CB digitalt idag, tänkte ta det imon. Det kanske inte ger utslag så tidigt men tycker de med streck är så lätt att feltolka liksom.

• VeronicaJansson93

Jag vill gärna vara med i gruppen :) Heter Veronica Ursin :)
  • Emmaapersson

Har så fruktansvärt ont i mina bröst, och har haft det sen bim-4. Är idag bim-2. Och jag får alltid den här smärtan innan mens :( även fast det bara är andra försöket blir man så uppgiven :(

Emilia * 2011
Svar på tråden Vi med BIM September 2017