• Jokri85

Vi med BIM September 2017

Hej. Skapar denna tråden så vi alla som vill följas åt med BIM i september kan skriva här.

Min beräknade BIM är 2 september och det är första försöket till vårt andra barn.

?

• Svar på tråden Vi med BIM September 2017
  • FH24
    marsen skrev 2017-09-05 18:19:35 följande:

Vad är det tidigaste ni eller någon ni vet har plussat?

Orkar inte vänta på BIM!!

Äl+8 med predictor early och dagen efter (äl +9) med veckoindikator :)
  • Loomi

Hej,

Hoppar gärna in här med er!

Hoppas på att bli gravid! Har BIM 18/9 ungefär. Har inte helt koll men tror att jag hade ÄL igår eller kanske t o m idag... hade för 2 dagar sen ungefär som mensvärk medan jag idag haft mer hugg, nertill i magen. Kanske är ägget som släppt? Någon dom vet?

Kul att vara här iaf ???? Har en 3-åring sen tidigare.

• Snultan
    marsen skrev 2017-09-05 18:19:35 följande:

Vad är det tidigaste ni eller någon ni vet har plussat?

Orkar inte vänta på BIM!!

Plussade på bim-5 med sonen
    Matheus 131002! Gravid med andra barnet -BF Maj 2018
  • Svea87

Tack för era svar då kan jag ha lite hopp än. Mens beräknad att komma på torsdag.. hoppas den inte kommer!

• alvinojuliansmamma
    Ninidja skrev 2017-09-05 16:56:49 följande:

Om det där är LH-test så ser de tyvärr negativa ut allihop för mig...

Teststrecket (de närmast "max"-gränsen) ska ju vara lika start eller starkare än kontrollstrecket för att det ska räknas som positivt... "/

Gjorde själv ett negativt LH-test idag...

Det är gravtest...
  • Pewc

Tog ett Clearblue early i måndags med morgonurin. Bim-3.

Vad vad tycker ni det ser ut som?

• Archimedes

[quote=77989551][quote-nick]Pewc skrev 2017-09-05 19:33:48 följande:[/quote-nick][/quote]

Det ser ut som en liten antydan till streck. Vänta 2 dagar och testa igen. Då borde det vara starkare om det är något.

• Svea87

Förlåt om jag är jobbig med mina frågor. Men både igår och idag har jag känt typ som en tung känsla runt äggstockarna alltså under magen om ni förstår i det området som att man är svullen där.. försöker minnas om jag haft så när jag ska ha mens.. någon som känt så??

Svar på tråden Vi med BIM September 2017