• sofabulous

Borde Pride avskaffas?

Det är många som tycker att Pride är onödigt och att skattepengar borde läggas på lite vettigare saker. Vad anser ni?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Borde Pride avskaffas?
  • nevermind
    Nimzay skrev 2017-07-27 17:46:37 följande:
    För att då fattar man hur fjantigt och löjligt det är.
    På vilket sätt är det det?
  • Nimzay
    nevermind skrev 2017-07-27 19:39:27 följande:
    På vilket sätt är det det?
    Tycker det är fjantigt och löjligt att springa runt med fula flaggor osv, och va stolt över nåt som inte är nåt att va stolt över
  • Dementoria
    Nimzay skrev 2017-07-27 20:00:57 följande:
    Tycker det är fjantigt och löjligt att springa runt med fula flaggor osv, och va stolt över nåt som inte är nåt att va stolt över
    Du HAR alltså missat att det är mer än en parad?

Du kan inte vara på riktigt, förstår du inte hur mycket du gör bort dig?
  • Nimzay
    Dementoria skrev 2017-07-27 20:02:59 följande:
    Du HAR alltså missat att det är mer än en parad?

Du kan inte vara på riktigt, förstår du inte hur mycket du gör bort dig?
    Jag sa bara att jag tyckte att själva paraden var fjantig, inte att det endast var en parad, men om paraden varit mindre tramsig och fjantig, då hade kanske det andra känts mer lockande att ta del av, inte tänkt på det?

För övrigt HUR skulle man kunna missa att det inte bara är en parad, det är ju snarare massa skit som dyker upp överallt
  • nevermind
    Nimzay skrev 2017-07-27 20:00:57 följande:
    Har du varit på Pride? Du verkar inte så påläst...
  • Nimzay
    nevermind skrev 2017-07-27 20:11:36 följande:
    Har du varit på Pride? Du verkar inte så påläst...
    Varför skulle jag vara där när det verkar så tramsigt? skulle inte ens vilja gå i närheten :(
  • Dementoria
    Nimzay skrev 2017-07-27 20:09:37 följande:
    Jag sa bara att jag tyckte att själva paraden var fjantig, inte att det endast var en parad, men om paraden varit mindre tramsig och fjantig, då hade kanske det andra känts mer lockande att ta del av, inte tänkt på det?

För övrigt HUR skulle man kunna missa att det inte bara är en parad, det är ju snarare massa skit som dyker upp överallt
    Nej det sa du inte. Ingenstans i dina inlägg har du skrivit om just paraden utan det är "pride" eller "pride-festival".

Men du har alltså aldrig varit på Pride så du har ingen aning om vad du skriver om, bra att vi fick det svart på vitt. Så oerhört pinsamt med människor som uttalar sig saker de vet noll och ingenting om.
  • Nimzay
    Dementoria skrev 2017-07-27 20:19:30 följande:
    Nej det sa du inte. Ingenstans i dina inlägg har du skrivit om just paraden utan det är "pride" eller "pride-festival".

Men du har alltså aldrig varit på Pride så du har ingen aning om vad du skriver om, bra att vi fick det svart på vitt. Så oerhört pinsamt med människor som uttalar sig saker de vet noll och ingenting om.
    Så oerhört pinsamt att såna fjantiga saker som Pride ens finns...
  • Dementoria
    Nimzay skrev 2017-07-27 20:22:29 följande:
    Så oerhört pinsamt att såna fjantiga saker som Pride ens finns...
    Du är en mästare på att argumentera för din sak. Inte.
Svar på tråden Borde Pride avskaffas?