• Eliluc

hoppas på plus i augusti , följas åt ?

Hej ! Jag som så många andra vill ju ha det där plusset detta är vårat 3e barn och jag tog ut min P-stav i juli , närmare bestämt den 21 kände starkt av min äl , vilket jag ofta gör . Fler som haft stav och hur långt har det tagit innan ni blev gravida ? Hoppas fler vill följas åt

• Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?
  • Juustmee
    ÅsaMaria skrev 2017-08-21 15:49:47 följande:

Låter lite som mig! Än finns det chans! Testa dig BIM+1 så vet du helt säkert! Jag fattade att det var något när magen vart extremt svullen och feberkänsla ett par dagar utan att bryta ut någon förkylning. Testade positivt BIM +4, så jag håller tummarna för dig!!

Jasså!? Jag har börjat tappa hoppet här lite. Tycker alla plussade långt innan bim.

Gjorde du test innan bim eller bara den gången? Som sagt nu gav du mig lite hopp Tack
  • skorpio
    AngelicaB skrev 2017-08-21 20:35:17 följande:

Hoppar in här, jag behöver råd och lite hjälp. Har ett MA bakom mig som gjort mig rädd för att försöka igen. Har varit försiktig och inte haft sex lika ofta och kring äl som förut. Har dock denna perioden (dagarna efter äl) känt att något är annorlunda. Har idag en vecka kvar till bim och gjorde ett test bara för att, vill ni ta en titt? Tror ni det är spökstreck eller positivt? Ska visa ett lodrätt streck i den stora rutan. Tack för hjälpen!

Ja de syns ju ett streck där avvakta några dagar till å testa igen är ju ännu tidigt
  • skorpio
    anli00 skrev 2017-08-21 21:14:28 följande:

Hoppar in här, har BIM vid månadsskiftet o hade ÄL nu i helgen...prickade ÄL så hoppas på vår tur med ett syskon till sonen på 2,5 år! Molvärken sen ÄL är fortfarande latent o kommer o går o massa lotionvita flytningar

Håller tummarna
  • anli00
    skorpio skrev 2017-08-22 06:43:26 följande:

Håller tummarna

Tack, jobbig väntan bara
  • ALM82

Hoppar in här, jag behöver råd och lite hjälp. Har ett MA bakom mig som gjort mig rädd för att försöka igen. Har varit försiktig och inte haft sex lika ofta och kring äl som förut. Har dock denna perioden (dagarna efter äl) känt att något är annorlunda. Har idag en vecka kvar till bim och gjorde ett test bara för att, vill ni ta en titt? Tror ni det är spökstreck eller positivt? Ska visa ett lodrätt streck i den stora rutan. Tack för hjälpen!

Tycker det ser ut som spökstreck... CB early brukar ge såna. Men vänta ett par dagar och testa igen :)
  • skorpio
    anli00 skrev 2017-08-22 07:19:36 följande:

Tack, jobbig väntan bara

Ja den e värst :-O
  • FruSi

Hoppar in här också! Ny här på FL. Hade ÄL igår och håller tummarna för denna gång. Andra försöket. Men alltid jobbig väntan. Kan bero på att jag har endometrios och rädd för att det inte ska funka. Nu håller jag tummarna för mig och alla er andra som hoppas denna månaden :)

• solange1992
    Strawberrybrud skrev 2017-08-21 19:57:58 följande:

Vi har BIM samma dag! ????????????

Åh spännande! Dagarna bara sniglar fram.... men ska försöka hålla mig till efter bim iallafall. Är det ett första?
  • skorpio
    FruSi skrev 2017-08-22 12:33:46 följande:

Hoppar in här också! Ny här på FL. Hade ÄL igår och håller tummarna för denna gång. Andra försöket. Men alltid jobbig väntan. Kan bero på att jag har endometrios och rädd för att det inte ska funka. Nu håller jag tummarna för mig och alla er andra som hoppas denna månaden :)

Lycka till hoppas de plussar
  • Ciconiidae

Spökstreck brukar inte lyckas komma med på kort och den där syns dessutom tydligt. Grattis! Har du testar ngt mer? När blir bf?
Svar på tråden hoppas på plus i augusti , följas åt ?