Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Ligger vaken och snosar på bebis huvud på bb avdelningen och skickar massa styrka till er som såååå snart är i mål!! Kämpa!! <3
Efter 40 timmar på förlossningen har vi nu fått vår prins genom kejsarsnitt :) en jobbig men fantastisk upplevelse! Bf+ 14 hann det bli o han är stor därefter, 4530g o 57cm :) nu blir det snart välbehövlig vila :)
Ligger vaken och snosar på bebis huvud på bb avdelningen och skickar massa styrka till er som såååå snart är i mål!! Kämpa!! <3
Efter 40 timmar på förlossningen har vi nu fått vår prins genom kejsarsnitt :) en jobbig men fantastisk upplevelse! Bf+ 14 hann det bli o han är stor därefter, 4530g o 57cm :) nu blir det snart välbehövlig vila :)
Jo, jag vet att det kan vända kvickt men att vakna 5.30 idag och känna nada var inte det minsta roligt. Däremot har jag bara varit uppe en gång inatt och sovit sammanlagt 7 h så jag känner mig ordentligt utvilad fast tråkigt nog har jag åkt på en ordentlig förkylning så bara för det så bestämmer väl sig bebis att stanna ytterliggare några dagar så att jag hinner ?tillfriskna?. Och imorgon är det midsommar, hade föreställt mig att ha bebis utanför magen vid det laget. Fy för vad drygt detta är!
Tre dagar kvar till BF. Svärmor frågade igår hur det gick, tänkte att det var av omtanke.. Berättade om ont i svanken och lite småonda sammandragningar, men inget som indikerade att förlossningen var på gång. Ok, men då kan jag bjuda hem gäster till midsommarafton då, säger hon xD De är våra barnvakter när förlossningen drar igång :P Tänker på er som gått över tiden, hoppas det sätter igång för er snart!
Tre dagar kvar till BF. Svärmor frågade igår hur det gick, tänkte att det var av omtanke.. Berättade om ont i svanken och lite småonda sammandragningar, men inget som indikerade att förlossningen var på gång. Ok, men då kan jag bjuda hem gäster till midsommarafton då, säger hon xD De är våra barnvakter när förlossningen drar igång :P Tänker på er som gått över tiden, hoppas det sätter igång för er snart!
Kl 23 kom värkarna som från klar himmel. 03:50 föddes vår andra son. Vad hände?! Allt gick fantastiskt. Nu håller jag tummarna för er andra, lite extra för er som gått över ett gäng dagar som jag gjorde- snart är det ni!