• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • Orolig över barn

Fy va tråkig ... morgon igen...

Varje morgon vaknar jag med insikten nähä ingen bebis än ...

Har en känsla att den här förlossningen kan inte starta på morgon/förmiddag - och varje morgon blir jag såååå förbannad... BF+2 idag, har tid hos MVC kl 10. Jag som sa hejdå förra gången med tanken att vi ses på efterkontroll :( så besviken

• Moorii
    EJL skrev 2018-06-21 07:10:54 följande:

Kl 23 kom värkarna som från klar himmel. 03:50 föddes vår andra son. Vad hände?! Allt gick fantastiskt. Nu håller jag tummarna för er andra, lite extra för er som gått över ett gäng dagar som jag gjorde- snart är det ni!

Oj, nu händer det grejer! Spännande att det kan hända så fort Stort grattis! Vad skönt att allt gick så bra <3
  • Bubbel85

Kl 23 kom värkarna som från klar himmel. 03:50 föddes vår andra son. Vad hände?! Allt gick fantastiskt. Nu håller jag tummarna för er andra, lite extra för er som gått över ett gäng dagar som jag gjorde- snart är det ni!

Nämen stort grattis! Oj ja så fort det kan gå! :) all lycka till så hoppas jag det blir samma för mig :)
  • evve88

Grattis !!! :) <3
  • Sjuttiosjuan

Nu börjar det hända grejer i tråden:)Grattis alla nyblivna mammor och upp med hakan ni som väntar!

• Krocki1
    Orolig över barn skrev 2018-06-21 07:13:22 följande:

Fy va tråkig ... morgon igen...

Varje morgon vaknar jag med insikten nähä ingen bebis än ...

Har en känsla att den här förlossningen kan inte starta på morgon/förmiddag - och varje morgon blir jag såååå förbannad... BF+2 idag, har tid hos MVC kl 10. Jag som sa hejdå förra gången med tanken att vi ses på efterkontroll :( så besviken

Jag känner precis som du. Besviken varje morgon.

Grattis alla nyblivna mammor!
  • Bubbel85

Ni som inte fått era bebisar ännu, när har ni bf? Vilka av oss är kvar? Nu när det börjat komma bebisar på löpande band har jag tappat kollen :)

Jag är idag på bf+9

• Kia82

Wow, stort grattis, så skönt att det gick fort och bra!
  • Kia82
    Bubbel85 skrev 2018-06-21 08:44:00 följande:

Ni som inte fått era bebisar ännu, när har ni bf? Vilka av oss är kvar? Nu när det börjat komma bebisar på löpande band har jag tappat kollen :)

Jag är idag på bf+9

Ja, det är du och jag som är lika långt gångna, +9.
  • Bubbel85
    Kia82 skrev 2018-06-21 08:46:10 följande:

Ja, det är du och jag som är lika långt gångna, +9.

Ja dig har jag koll på ;)