Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Fy va tråkig ... morgon igen...
Varje morgon vaknar jag med insikten nähä ingen bebis än ...
Har en känsla att den här förlossningen kan inte starta på morgon/förmiddag - och varje morgon blir jag såååå förbannad... BF+2 idag, har tid hos MVC kl 10. Jag som sa hejdå förra gången med tanken att vi ses på efterkontroll :( så besviken
Kl 23 kom värkarna som från klar himmel. 03:50 föddes vår andra son. Vad hände?! Allt gick fantastiskt. Nu håller jag tummarna för er andra, lite extra för er som gått över ett gäng dagar som jag gjorde- snart är det ni!
Kl 23 kom värkarna som från klar himmel. 03:50 föddes vår andra son. Vad hände?! Allt gick fantastiskt. Nu håller jag tummarna för er andra, lite extra för er som gått över ett gäng dagar som jag gjorde- snart är det ni!
Nu börjar det hända grejer i tråden:)Grattis alla nyblivna mammor och upp med hakan ni som väntar!
Fy va tråkig ... morgon igen...
Varje morgon vaknar jag med insikten nähä ingen bebis än ...
Har en känsla att den här förlossningen kan inte starta på morgon/förmiddag - och varje morgon blir jag såååå förbannad... BF+2 idag, har tid hos MVC kl 10. Jag som sa hejdå förra gången med tanken att vi ses på efterkontroll :( så besviken
Ni som inte fått era bebisar ännu, när har ni bf? Vilka av oss är kvar? Nu när det börjat komma bebisar på löpande band har jag tappat kollen :)
Jag är idag på bf+9
Ni som inte fått era bebisar ännu, när har ni bf? Vilka av oss är kvar? Nu när det börjat komma bebisar på löpande band har jag tappat kollen :)
Jag är idag på bf+9
Ja, det är du och jag som är lika långt gångna, +9.