Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Ni som inte fått era bebisar ännu, när har ni bf? Vilka av oss är kvar? Nu när det börjat komma bebisar på löpande band har jag tappat kollen :)
Jag är idag på bf+9
Jag är på bf-5. Beräknad den 26e. Min första föddes i vecka 40+5 för fem år sedan. Räknar med att gå över igen tyvärr men hoppas att jag slipper gå så länge :/ Har inga känningar. Rör mig runt med lätthet vilket jag konstigt nog inte gjorde runt vecka 30-35, då jag fick sammandragningar för allt.
Jag har bf nästa fredag, så 8 dagar kvar. Det blev som fruktat, de ändrade lagen här igår, så hade varit jättebra om hon kom i juni, men tror inte det. Så irriterande att ens behöva tänka på något sådant. Men det går bra, blir bara mer obetald ledighet för mig, det har vi råd med. Lider med de som inte har råd.
Det är så mysigt att vakna och känna bebis boxa därinne. Kommer nog att kännas ovant när magen är tom.
Ok, då är vi än så länge:
Bubbel85: bf+9
Kia82: bf+9
Oroligöverbarn: bf+2
Moorii: bf-3
Elvipe: bf-5
Utvandraren: bf-8
Utvandraren2, jag är väldigt tacksam över att inte bo i Norge, jag hade inte kunnat vara hemma så länge som jag behövt och velat om vi hade haft den lagen. Fattar inte varför regeringar ska omyndigförklara vuxna människor på det sättet! Se till att löner blir jämställda innan man tvingar till jämställdhet vid föräldraledighet. Dessutom utöka dagarna då också, för amningen verkar de inte ha tagit med i beräkningarna. Vad skönt att ni ändå fixar att lösa föräldraledigheten så som ni vill ha den.
Rosa slem kom det lite av här nu (igen) och lite molande mage, hoppas att det är ett tecken på att det drar igång under dagen. Greppar efter halmstrån här....
Åh, hoppas verkligen att det är på gång Kia82, håller tummarna!
Diarré och mer slem...
Åh, hoppas verkligen att det är på gång Kia82, håller tummarna!
Ok, då är vi än så länge:
Bubbel85: bf+9
Kia82: bf+9
Oroligöverbarn: bf+2
Moorii: bf-3
Elvipe: bf-5
Utvandraren: bf-8