Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Någon mer som har svårt att fixa barnvakt inför förlossningen?
Här blev det bebis inatt! :)
Jag får väldigt hög puls emellanåt nu så fort jag rör på mig och till och med i vila. Har haft normalt blodtryck alla mina besök hos bm men pulsen tickar i rasande fart. När jag gjorde ctg-kurva på förlossningen för ca 2,5 vecka sedan så låg jag i ca 50 min (kände mig avslappnad) men hade en puls konstant mellan 100-110. I vila alltså. Borde man oroa sig? Har påtalat det lite löst för min bm vid ngt tillfälle som mest avfärdat det som ganska vanligt. Är orolig för hur pulsen ska te sig under förlossningen sen. Någon med kunskap/erfarenhet? Kan tilläggas att jag som icke gravid har mer åt det lägre hållet då min puls brukar ligga mellan 50-55.
Jag får väldigt hög puls emellanåt nu så fort jag rör på mig och till och med i vila. Har haft normalt blodtryck alla mina besök hos bm men pulsen tickar i rasande fart. När jag gjorde ctg-kurva på förlossningen för ca 2,5 vecka sedan så låg jag i ca 50 min (kände mig avslappnad) men hade en puls konstant mellan 100-110. I vila alltså. Borde man oroa sig? Har påtalat det lite löst för min bm vid ngt tillfälle som mest avfärdat det som ganska vanligt. Är orolig för hur pulsen ska te sig under förlossningen sen. Någon med kunskap/erfarenhet? Kan tilläggas att jag som icke gravid har mer åt det lägre hållet då min puls brukar ligga mellan 50-55.
Ååå, Grattis Bubbel85! Äntligen! Och Kia82, nu är det på gång!!
Här är det precis som vanligt, inga tecken på att något ska hända. Full rulle i magen. Var och storhandlade mat nyss. Sambon är ledig på fredagar och kaklar i badrummet. Min mamma kommer hit imorgon. Midsommar firas inte i Norge, men de firar Jonsokaften, och den råkar vara imorgon. Det är som Valborg i Sverige.
Glad midsommar alla!
Grattis, hoppas allt gick bra! Hur stor var han/hon?
Här har det inte kommit någon bebis än, vattnet har gått men värkarna lyser med sin frånvaro. Kommer troligtvis att få hjälp att få igång det om det inte kommer igång inom några timmar. Fattar inte vad det är med min kropp och värkar denna graviditeten? Envisa unge!