• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • Sally8585
    Vendelay skrev 2017-10-23 06:51:12 följande:

Verkar som man behöver lägga till en vän på en gång när man ska skapa en grupp, ska vi bli kompisar så kan vi skapa en liten grupp? :)

Men gärna!!! :D Skickar dig ett meddelande med mitt namn här på FL så kan du lägga till mig på FB :)
  • Vendelay

Om någon vill vara med i en begränsad facebookgrupp kan ni skriva PM till mig eller Sally8585 så kan vi bjuda in er. Gruppen är såklart hemlig :)

• Lyckanna

Hej! Grattis alla blivande junimammor. Plussade igår och bör vara i v 5. Kul att följas åt????

• MaTik

Nu har jag varit på inskrivning och fick BF till 30 maj, så jag tillhör ju inte riktigt denna grupp men stannar kvar ändå. :) Känns jätteroligt att ha varit där, graviditeten känns mer på riktigt. Fick lämna blod och urinprov samt gå igenom sjukdomshistoria och sånt. Har fått till för KUB och RUL. 

• mammsen79
    MaTik skrev 2017-09-22 13:54:02 följande:

Hej, jag är gärna med! Plussade i tisdags och har bf 31 maj/1 juni. Hänger hellre i en junitråd än i en majtråd, vill ju inte vara sist med allt. ;) Jag väntar första barnet efter ett missfall och lite över ett års kämpande. Är väldigt orolig för missfall igen, men försöker ändå att njuta lite av att vara nyplussad samtidigt.

Symptomen är endast molvärk och ömma bröst än så länge. Jag är 33 år och min sambo är 41.

Hej har du använt dig av ägglossningtest?
  • MaTik
    mammsen79 skrev 2017-10-23 11:59:36 följande:
    Hej har du använt dig av ägglossningtest?
    Nej, det har jag inte, men har ganska tydlig äl så brukar känna av när den är.
  • PinkRose
    Vendelay skrev 2017-10-23 05:48:43 följande:

Ääääntligen har jag plussat! Bf 28 juni <3

Finns det någon facebookgrupp som kommer hållas begränsad i antal medlemmar? Under min förra graviditet blev jag medlem i en grupp med runt 40 mammor och vi är så tighta än idag. Jag tycker det vore roligt med en till liten grupp så man kan lära känna varandra. :)

Hej, jag har plussat idag också och vill gärna va med i fb gruppen om det finns.
  • Mireri

Hej! Grattis till alla plus! Jag testade positivt för ett par dagar sedan och har bf 22/6. Förstår det som att det finns en facebooksida? Är gärna med där :)

Kram!

• Vendelay
    Mireri skrev 2017-10-23 20:44:53 följande:

Hej! Grattis till alla plus! Jag testade positivt för ett par dagar sedan och har bf 22/6. Förstår det som att det finns en facebooksida? Är gärna med där :)

Kram!

Skicka meddelande med ditt namn till mig så kan jag lägga till dig i gruppen????
  • Vendelay
    Vendelay skrev 2017-10-23 21:25:25 följande:

Skicka meddelande med ditt namn till mig så kan jag lägga till dig i gruppen????

Jag lär mig aldrig att emojis inte funkar här.... :)
Svar på tråden Bf juni 2018