Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Vi håller fortfarande på att funderar på KUB eller ej. Vet inte om man får välja endast UL här, i så fall skulle vi göra det.
Är det bara jag som sover pissdåligt? Jag drömmer stressade drömmar om blödningar, att barnmorskan inte hittar några hjärtljud, osv. Förstår ju att detta grundar sig i oro för ett till missfall. Sen vaknar jag för att jag behöver kissa mitt i natten (vilket jag aldrig gör annars) och har svårt att komma till ro igen.
Hej på er!
Har senaste tiden haft väldigt ont i magen, knappt kunnat stå upp när vissa hugg kommer. Efter i natt när jag vaknade 3 gånger av panik ont ringde jag 1177 i morse som tyckte jag skulle åka till gynakuten. Väl där tog de blod och urin prov men allt "såg bra ut" så blev hemskickad med ett lycka till. Nu till min fråga, är det vanligt att få så tokont runt livmodern i vågor? Har både det, jätteont i ryggen, hela övriga magen och jätte mycket gaser tillsammans med illamående. Blir liksom lite för mycket samtidigt för att man ska kunna göra något känns det som, någon mer som upplevt liknande! Är min första graviditet och går allt bra är den lille här 14/6 :)
Hej på er!
Har senaste tiden haft väldigt ont i magen, knappt kunnat stå upp när vissa hugg kommer. Efter i natt när jag vaknade 3 gånger av panik ont ringde jag 1177 i morse som tyckte jag skulle åka till gynakuten. Väl där tog de blod och urin prov men allt "såg bra ut" så blev hemskickad med ett lycka till. Nu till min fråga, är det vanligt att få så tokont runt livmodern i vågor? Har både det, jätteont i ryggen, hela övriga magen och jätte mycket gaser tillsammans med illamående. Blir liksom lite för mycket samtidigt för att man ska kunna göra något känns det som, någon mer som upplevt liknande! Är min första graviditet och går allt bra är den lille här 14/6 :)
Hej på er! Skulle gärna vilja haka på er här. Fick precis plus på stickan efter ivf
Vet inget innan första ultraljudet i november men jag fick två embryon tillbaka..
Hej på er! Skulle gärna vilja haka på er här. Fick precis plus på stickan efter ivf
Vet inget innan första ultraljudet i november men jag fick två embryon tillbaka..
Jag börjar bli så rädd...mina symtom har försvunnit o igår var jag liksom öm runt livmodern så jag kunde inte ha byxorna knäppta. Funderar på om lilla fostret dött därinne...känner ingen molvärk längre ...
Jag läste någonstans att livmodern i vecka 6 är stor som en clementin men borde då inte tjejmagen bukta ut lite - jag är helt platt....
Åh jag är så fruktansvärt orolig - kan det ha dött? Hur känns det för er andra-vilka symtom har ni?
Jag mår inte illa. Allt smakar som vanligt. Lite trött bara men det kan jag annars vara om hösten...
Så orolig!
Jag börjar bli så rädd...mina symtom har försvunnit o igår var jag liksom öm runt livmodern så jag kunde inte ha byxorna knäppta. Funderar på om lilla fostret dött därinne...känner ingen molvärk längre ...
Jag läste någonstans att livmodern i vecka 6 är stor som en clementin men borde då inte tjejmagen bukta ut lite - jag är helt platt....
Åh jag är så fruktansvärt orolig - kan det ha dött? Hur känns det för er andra-vilka symtom har ni?
Jag mår inte illa. Allt smakar som vanligt. Lite trött bara men det kan jag annars vara om hösten...
Så orolig!
Att du är svullen är helt normalt, då jag väntade mitt första barn var jag svullen fram till vecka 14 iallafall. Livmodern blir större, men det kommer inte synas på magen förrän i vecka 13 - 16 däromkring. Iallafall var det så för mig. Illamående kommer oftast först i vecka 6-7 och tröttheten blir värre även då. Oroa dig inte, allt är säkert bra!
Hej o tack för svar.... jag är inte svullen. ..:( känner ingenting längre o det är det som skrämmer mig.kan man göra någon form av kontroll att barnet lever?