Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej på er! Skulle gärna vilja haka på er här. Fick precis plus på stickan efter ivf
Vet inget innan första ultraljudet i november men jag fick två embryon tillbaka..
Om någon missat så har vi en hemlig fb-grupp, är alltså ingen som ser att man går med. Vi är snart 90 st där. Vill någon mer gå med så skicka pm till mig på fb, Caroline Hellerfelt
Hej, jag är 19år och väntar mitt första. Har fått missfall två gånger tidigare. Jag upplever att min barnmoska som jag fått behandlar mig som väldigt korkad. Är det fler som känner så? Eller kan det bero på att jag är så ung som jag är och därför "inte vet bättre"?
Jag börjar bli så rädd...mina symtom har försvunnit o igår var jag liksom öm runt livmodern så jag kunde inte ha byxorna knäppta. Funderar på om lilla fostret dött därinne...känner ingen molvärk längre ...
Jag läste någonstans att livmodern i vecka 6 är stor som en clementin men borde då inte tjejmagen bukta ut lite - jag är helt platt....
Åh jag är så fruktansvärt orolig - kan det ha dött? Hur känns det för er andra-vilka symtom har ni?
Jag mår inte illa. Allt smakar som vanligt. Lite trött bara men det kan jag annars vara om hösten...
Så orolig!
Tidigast v. 13 är vimodern över blygdbenet. Innan dess buktar det bara om man är svullen - inte på grund av graviditet..
Jag plussade idag! 5 dagar över mensen. Provade först ett ägglossningstest då jag endast hade det hemma och det var super starkt. Och sen åkte jag och köpte ett gravtest. Detta blir vårt 4e barn :)
Hej, jag är 19år och väntar mitt första. Har fått missfall två gånger tidigare. Jag upplever att min barnmoska som jag fått behandlar mig som väldigt korkad. Är det fler som känner så? Eller kan det bero på att jag är så ung som jag är och därför "inte vet bättre"?
Hej hej.
Jag hoppar gärna med här oxå. Jag har vetat om att jag är gravid ett tag nu ( v 7+5 idag ) men jag har inte riktigt vågat "tro på det" då jag i slutet på juni fick opereras akut för ett utomkvedshavandeskap, som lämnade mig och min sambo rätt traumatiserade. Var tvungen att operera bort vänster äggledare men har varit på ett tidigt VUL i v 6+3 och såg då en graviditet på rätt ställe och det som ska bli hjärtat slå. Vet ju självklart att allt kan ske på vägen men det var just utomkveds jag var panikslagen för. Har barn sedan innan men dom är 13 år nu. Tvillingar! Visste inte att jag var gravid förrns i v 14 och fick reda på att de var två vid rutin ultraljud i v 21. Haha
Går oxå gärna med i hemlig en grupp då jag och sambon inte vill berätta för någon på länge till
Därför jag är lite Anonym även här.
Hej hej.
Jag hoppar gärna med här oxå. Jag har vetat om att jag är gravid ett tag nu ( v 7+5 idag ) men jag har inte riktigt vågat "tro på det" då jag i slutet på juni fick opereras akut för ett utomkvedshavandeskap, som lämnade mig och min sambo rätt traumatiserade. Var tvungen att operera bort vänster äggledare men har varit på ett tidigt VUL i v 6+3 och såg då en graviditet på rätt ställe och det som ska bli hjärtat slå. Vet ju självklart att allt kan ske på vägen men det var just utomkveds jag var panikslagen för. Har barn sedan innan men dom är 13 år nu. Tvillingar! Visste inte att jag var gravid förrns i v 14 och fick reda på att de var två vid rutin ultraljud i v 21. Haha
Går oxå gärna med i hemlig en grupp då jag och sambon inte vill berätta för någon på länge till
Därför jag är lite Anonym även här.