• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • Alinafina

Hej alla! Har bf 13/6 . Min första graviditet! :) är sjukt trött & humöret går upp & ner! ????

• Astrid123
    AngieSthlm1 skrev 2017-10-20 14:32:05 följande:

Hej! vad roligt! jag har beräknat 22 juni också:) har du ringt barnmorskan än? Jag ska dit den 23 nov. Är det ditt första barn?

Hejsan!

Va kul! Grattis Jag var hos BM i onsdags. Träffade henne redan innan för några månader sedan i förberedande syfte då allt med graviditet är en jobbig process för mig. Varit livrädd för detta sedan jag var väldigt liten. Men sen träffade jag mannen i mitt liv och nu blev vi gravida väldigt fort efter att jag slutat med ppiller... Jag ska tillbaka nästa tisdag för uppföljning av prover och sådant också. Väntar också kontakt med psykolog från mödravården.

Det är vårat första barn <3

Är det ditt/erat första?
  • Mammaibyn

Hejsan! :)

Vi har nu varit på vårt första barnmorskebesök i v 5+2. Hon sa att vi nästa gång ska bestämma oss om vi vill ha ett KUB test i vecka 12 eller ett vanligt ultraljud i vecka 13. Hur tänker ni kring att göra KUB eller inte?

• andromedae
    Mammaibyn skrev 2017-10-20 19:10:48 följande:

Hejsan! :)

Vi har nu varit på vårt första barnmorskebesök i v 5+2. Hon sa att vi nästa gång ska bestämma oss om vi vill ha ett KUB test i vecka 12 eller ett vanligt ultraljud i vecka 13. Hur tänker ni kring att göra KUB eller inte?

Vi håller fortfarande på att funderar på KUB eller ej. Vet inte om man får välja endast UL här, i så fall skulle vi göra det.
    Aug-15 MA v.12, jan-16 MF v.10, IVF FET1 aug-17 kemisk grav.
  • Gippu

Hoppar med! Plussade idag, BIM-4 första barnet. BF 29/6. Så lycklig!! :D

• Guemar
    zebra skrev 2017-10-20 08:02:20 följande:

Grattis! :) Va kul att vara så 'långt' gången redan haha

CB är så bra tycker jag, hög sensitivitet på dem testen.

Känner en vän som är lik dig, honvar mer en hubdmänniska och tyckte hundar var trevligare än bebisar. Plötsligt häromdan visar det sig att hon varit gravid ett tag haha. Barnlängtan kan komma ganska plötsligt ibland.

Min man har velat ha ett till barn i ca 2 år medan jag varit tvärsäker på att jag inte ville ha då. Tog examen och började jag jobba och se alla kunder bebismagar oh barnvagnar. Då visste jag att det var dags för mig att skaffa en liten :)

Tack o desamma! :) Ja, det är ju många som känner o får positivt test mkt tidigare! :) Men det är kul! Nu ska ja till BM på tisdag o få mer info o så. Helt overkligt.. Gubben e borta ngr dagar så bara fått ta det med honom över telefon. Haha. Men imorrn så får vi krama om varann :)

Stämmer det där med hundmänniska på mig med. Växt upp med hund. Har en egen hund nu. Men även där så är ja inte jättekär i andras hundar. Mest mina. Haha så dum man är :)
  • Croljus
    Iväntanpånr2 skrev 2017-10-20 17:14:44 följande:

Vill ni om ni är några från Gbg va med i " bf maj juni i Göteborg " på Facebook : ) ?

Är det en stor grupp, eller lite mindre? :) Jag är intresserad.
  • Moorii

Hej!

Hakar på här med. Gravid med barn nummer två, men då jag fick ett missfall i mitten av augusti så är jag försiktigt optimistisk.. Bf om allt går vägen är 24/6, är i vecka 4+5. Symtom än så länge är spänningar i brösten (gör dock inte ont), spänningar i pannan och så börjar tröttheten komma. Brukar inte vara några problem att gå upp med min son på morgonen, men idag hade jag kunnat somna sittandes XD

Svar på tråden Bf juni 2018