Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej alla! Har bf 13/6 . Min första graviditet! :) är sjukt trött & humöret går upp & ner! ????
Jag har också skickat PM nu Caroline ????
Hej! vad roligt! jag har beräknat 22 juni också:) har du ringt barnmorskan än? Jag ska dit den 23 nov. Är det ditt första barn?
Vill ni om ni är några från Gbg va med i " bf maj juni i Göteborg " på Facebook : ) ?
Hejsan! :)
Vi har nu varit på vårt första barnmorskebesök i v 5+2. Hon sa att vi nästa gång ska bestämma oss om vi vill ha ett KUB test i vecka 12 eller ett vanligt ultraljud i vecka 13. Hur tänker ni kring att göra KUB eller inte?
Hejsan! :)
Vi har nu varit på vårt första barnmorskebesök i v 5+2. Hon sa att vi nästa gång ska bestämma oss om vi vill ha ett KUB test i vecka 12 eller ett vanligt ultraljud i vecka 13. Hur tänker ni kring att göra KUB eller inte?
Hoppar med! Plussade idag, BIM-4 första barnet. BF 29/6. Så lycklig!! :D
Grattis! :) Va kul att vara så 'långt' gången redan haha
CB är så bra tycker jag, hög sensitivitet på dem testen.
Känner en vän som är lik dig, honvar mer en hubdmänniska och tyckte hundar var trevligare än bebisar. Plötsligt häromdan visar det sig att hon varit gravid ett tag haha. Barnlängtan kan komma ganska plötsligt ibland.
Min man har velat ha ett till barn i ca 2 år medan jag varit tvärsäker på att jag inte ville ha då. Tog examen och började jag jobba och se alla kunder bebismagar oh barnvagnar. Då visste jag att det var dags för mig att skaffa en liten :)
Vill ni om ni är några från Gbg va med i " bf maj juni i Göteborg " på Facebook : ) ?
Hej!
Hakar på här med. Gravid med barn nummer två, men då jag fick ett missfall i mitten av augusti så är jag försiktigt optimistisk.. Bf om allt går vägen är 24/6, är i vecka 4+5. Symtom än så länge är spänningar i brösten (gör dock inte ont), spänningar i pannan och så börjar tröttheten komma. Brukar inte vara några problem att gå upp med min son på morgonen, men idag hade jag kunnat somna sittandes XD