• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • Blomman321
    lilaemma skrev 2017-10-22 17:16:09 följande:

Välkommen! :) Grattis till graviditeten och placeringen och lilla hjärtat! Nu är ju sannolikheten hög att allt går bra! Häftigt med tvillingar - hur kom det sig att du inte fördtod att du var gravid med dem ( nyfiken i en strut - du behöver inte berätta om du inte vill...)

Tack tack :)

Haha helt ärligt så tror jag bara att jag var väldigt ung och inte visste hur det skulle kännas. Åt även mini-piller som jag endast missat 1 endå gång på 2 år. Trodde alltså inte det var möjligt. Dessutom hade jag inga symptom alls mer än att jag hade ett dåligt humör och var sugen på magnumglass hela tiden. Men det var min rand på magen (namn på det?!) Som ens gav en indikation på att jag var gravid och det var min mamma som reagerade på den och tvingade mig att ta ett test. Haha ALLA symptomen kom direkt då jag visste att jag var gravid, rätt knäppt. Spydde från den dagen till förlossningsdagen. Just nu mår jag faktiskt väldigt bra förutom kvällsillamående så fort jag inte äter men har svårt att äta då jag känner noll med hunger.
  • lilaemma
    Blomman321 skrev 2017-10-22 17:45:01 följande:

Tack tack :)

Haha helt ärligt så tror jag bara att jag var väldigt ung och inte visste hur det skulle kännas. Åt även mini-piller som jag endast missat 1 endå gång på 2 år. Trodde alltså inte det var möjligt. Dessutom hade jag inga symptom alls mer än att jag hade ett dåligt humör och var sugen på magnumglass hela tiden. Men det var min rand på magen (namn på det?!) Som ens gav en indikation på att jag var gravid och det var min mamma som reagerade på den och tvingade mig att ta ett test. Haha ALLA symptomen kom direkt då jag visste att jag var gravid, rätt knäppt. Spydde från den dagen till förlossningsdagen. Just nu mår jag faktiskt väldigt bra förutom kvällsillamående så fort jag inte äter men har svårt att äta då jag känner noll med hunger.

Linea Nigra! (Säger hon som läst sllt hon kunnat komma över om graviditeter sedan 12 års åldern)!
  • Blomman321
    lilaemma skrev 2017-10-22 17:55:24 följande:

Linea Nigra! (Säger hon som läst sllt hon kunnat komma över om graviditeter sedan 12 års åldern)!

Haha då kan du nog kalla dig själv expert och jag litar på ditt ord ;)
  • mylen

Hej!
    Här är en till som har bf ii juni, 13 juni närmare bestämt. Är i v 6+3 enligt appen o barnmorskan.. Vill gärna vara med i fb-gruppen också om det finns möjlighet =)
    Väntar vårt tredje barn om allt går vägen! :D

• lilaemma
    Sally8585 skrev 2017-10-22 19:18:07 följande:

Hej igen! Har ni någon hemlig fb grupp? Får jag vara med :) ?

Jupp det finns en grupp. Man skickar meddelande till caroline hellerfeldt på fb. Så släpper hon in dig. :)
  • Sally8585
    lilaemma skrev 2017-09-29 02:46:49 följande:

Grattis och välkommen!

Tack snälla rara du :-*
  • Vendelay

Ääääntligen har jag plussat! Bf 28 juni <3

Finns det någon facebookgrupp som kommer hållas begränsad i antal medlemmar? Under min förra graviditet blev jag medlem i en grupp med runt 40 mammor och vi är så tighta än idag. Jag tycker det vore roligt med en till liten grupp så man kan lära känna varandra. :)

• Sally8585
    Vendelay skrev 2017-10-23 05:48:43 följande:

Ääääntligen har jag plussat! Bf 28 juni <3

Finns det någon facebookgrupp som kommer hållas begränsad i antal medlemmar? Under min förra graviditet blev jag medlem i en grupp med runt 40 mammor och vi är så tighta än idag. Jag tycker det vore roligt med en till liten grupp så man kan lära känna varandra. :)

Ja jag hade lika!!! Så vore så roligt! Tänk på mig om någon grupp startas :D
  • Vendelay
    Sally8585 skrev 2017-10-23 06:45:26 följande:

Ja jag hade lika!!! Så vore så roligt! Tänk på mig om någon grupp startas :D

Verkar som man behöver lägga till en vän på en gång när man ska skapa en grupp, ska vi bli kompisar så kan vi skapa en liten grupp? :)
Svar på tråden Bf juni 2018