• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • lilaemma
    Tre2018 skrev 2017-10-26 11:41:06 följande:

Jag hoppas på att kunna gå med i facebookgruppen igen :) avvaktar dock tills jag ser på digital att det stämmer. Plussade ju den 10 okt men börjar fundera på om det var ett torkstreck bara. Fick sen massa negativa streck och gick ur gruppen. Dock har ingen mens dykt upp och idag ser det ut såhär... jag tycker inte det borde vara spökstreck när de är så pass starka.

Ser klart positivt ut. Har du använt samma test när du fått negativt?
  • Tre2018
    lilaemma skrev 2017-10-26 12:54:15 följande:

Ser klart positivt ut. Har du använt samma test när du fått negativt?

Dessa har jag hela tiden fått svagt svagt på och negativt på rfsu och cb.
  • lilaemma
    Tre2018 skrev 2017-10-26 13:00:13 följande:

Dessa har jag hela tiden fått svagt svagt på och negativt på rfsu och cb.

Då tror jag att det är på G men för svagt för CB och RFSU ännu.
  • Västerås
    Tre2018 skrev 2017-10-26 15:12:00 följande:

Nu är det ingen tvekan längre :) Bim+ 10

Grattis!!!!
  • andromedae
    Västerås skrev 2017-10-24 09:36:41 följande:

ja i snart 3 år...

började tyvärr blöda igår så jag vet inte hur detta slutar.. fick 2 embryon men om ett finns kvar borde inte plussat vara starkare ändå?
    Det är supersvagt....

Hur går det för dig?

Aug-15 MA v.12, jan-16 MF v.10, IVF FET1 aug-17 kemisk grav.
  • bligravid123

Hjälp mig snälla någon... är i vecka 7 & fick just en liten blödning. Brun / röd. I te så mycket ännu ...inte ont men är så orolig. Är detta ett missfall på gång?

Jag bara gråter o gråter. Ringde 1177 som sa att allt var normalt o att jag kunde ut och rida...men jag hotar inte rida. Vågar knappt röra mig.

Snälla har bu liknande erfarenheter? Kläder någon av er andra?

Är detta slutet för min graviditet?

• PinkRose
    bligravid123 skrev 2017-10-28 13:05:24 följande:

Hjälp mig snälla någon... är i vecka 7 & fick just en liten blödning. Brun / röd. I te så mycket ännu ...inte ont men är så orolig. Är detta ett missfall på gång?

Jag bara gråter o gråter. Ringde 1177 som sa att allt var normalt o att jag kunde ut och rida...men jag hotar inte rida. Vågar knappt röra mig.

Snälla har bu liknande erfarenheter? Kläder någon av er andra?

Är detta slutet för min graviditet?

vad jag vet att lite blödning kan vara normalt men ta det lungt och titta film eller nånting likadant.. behöver inte vara stilla men kanske inte bra idea att rida iaf.
  • Tilja

Har ni köpt något till bebisen än och vad i så fall?

Min mamma ville gärna köpa lite redan nu (jag med egentligen men jag har hållit mig tills nu eftersom det är så tidigt) så vi åkte och tittade ut några kläder och böcker och köpte en del. :)

Är det någon som har något tips på roliga/fina/bra/annorlunda småbarnsböcker förresten? Det fanns mycket mer roligt än jag trodde!

• LillaSmilla

Jag gick in i vecka 6 idag, men kan inte riktigt njuta alls. Jag är så otroligt orolig och vet inte hur jag ska kunna hantera den här oron så länge som till vecka 12. Har tidigt vul inbokat den 14/11, känns jättelänge!!

Hur känner ni andra?

Någon som har tips på att kunna hantera den här oron?

Svar på tråden Bf juni 2018