44 år, vill någon följas åt?
Är det någon som vill följas åt i försök att bli gravid?
Denna månad prövar jag Apiforce!
Har gjort misslyckade IVF, men kanske försöker nästa cykel igen!
Är det någon som vill följas åt i försök att bli gravid?
Denna månad prövar jag Apiforce!
Har gjort misslyckade IVF, men kanske försöker nästa cykel igen!
Såklart du ska fråga<3
Jag har inte kollat min slemhinna. Jag har gått på vul två gånger i höst och då har läkarna sagt att det varit folikar och aktivitet i äggstockarna. Jag gjorde ett fertilitetstest och hade väl ok värden men AMH blev inte korrekt mätt för jag var och tog provet på cykeldag 28 och det blev så för att kliniken inte hade öppet på fredagar när jag skulle behövt ta provet och sen visade det sig att min cykeldag 3 skulle infalla på fredagar i flera månader framåt, vad sägs om den???? Så jag tog det ändå. Mitt AMH blev 2.3 men d är det ju som sagt taget på helt fel cykeldag.
Jag fattar precis dina frågor, jag är likadan och det är därför vi hänger här för att få hjälp och kunna ge hjälp. Jag vill jättegärna hjälpa till för en gång skull är det jag som får besvara frågor. Jag var helt nollad innan jag hoppade in i den här tråden som du startat ;) men jag har lärt mig massor av er och i andra trådar. Jag gjorde så att jag åt Prednisolon i samband min ägglossning och tänkte äta hela tiden fram till vecka 11-12. Jag mådde inte bra av kortisonet fick bl.a. hjärtklappning. Jag åt Prednisolon i 5 dagar tror jag det blev. Började som sagt kring ägglossning, Vet inte vad som är rätt. Jag skulle ha ringt till läkare idag och fråga om jag ska fortsätta men jobbet tog över och ska ringa imorgon i stället. Och Smurf11 vi vet ju inte om det var Prednisolonet, Proveran eller kombon som gjorde att det satte sig? Men jag är 100% säker på att det är något av dem som gjorde susen. Vi har aldrig lyckats bli gravida innan. Har du varit iväg på vul idag för visst skulle du göra ett till? Kan du inte fråga om Prednisolon där?
Det är nog ingen mening att fråga dem om de vill skriva ut.
Kanske om jag frågar dem i Danmark!
Jag var på vul idag tyvärr hade cystorna på ena sidan hade växt lite så jag får börja med orgalutran idag, sedan var det en på 6 mm där. På den andra sidan var det en på 8 mm och 4 mm. Får se om de små växer något.
De var oroliga att cystorna ska sätta igång en gör tidig ägglossning så det blir nytt vul på torsdag.
Vilka dagar i cykeln tog du Prednisolon?
Näe, det var trist att höra och jag håller tummarna för att den nya åtgärden hjälper till så du kan sätta igång ordentligt och det så snart som möjligt.
Jag tog prednisolon vid ägglossningen men jag har inte exakt koll på ägglossning som man typ kan ha med hjälp av att tempa. Jag kör på ägglossningsflytningar och med hjälp av app så vet jag på ett ungefär. Hör av dig om torsdagen!
Jag tror inte jag har nåt överaktivt immunförsvar jag blir förkyld ett par gånger om året. Så förutom prednisolon så testar jag nu samma som du Tant Linda. Tar Letrozol dubbel dos från och med idag till cd 7, sedan börjar jag med provera dag 16! Håll tummarna!
Jag tror inte jag har nåt överaktivt immunförsvar jag blir förkyld ett par gånger om året. Så förutom prednisolon så testar jag nu samma som du Tant Linda. Tar Letrozol dubbel dos från och med idag till cd 7, sedan börjar jag med provera dag 16! Håll tummarna!
Hej kolla in det här: www.zonterapibarnloshet.se/
Hej, nu har jag läst igenom tråden och vill gärna vara med! Jag är 43 år och har inga barn, inte sambon heller, han är 44.
Vi har gjort två ivf där vi har blivit gravida båda gångerna men båda har slutat i missfall. Vid varje cykel hoppas jag ändå varje gång att det ska lyckas naturligt och blir lika besviken varje gång mensen kör igång.
Ni som tagit prednisolon, vilka doser handlar det om? Hur länge?
Jag blir så nyfiken på hur det går för er! Tant Linda, fortskrider graviditeten som det ska? Smurf11, Hur går det för dig?
Hej, nu har jag läst igenom tråden och vill gärna vara med! Jag är 43 år och har inga barn, inte sambon heller, han är 44.
Vi har gjort två ivf där vi har blivit gravida båda gångerna men båda har slutat i missfall. Vid varje cykel hoppas jag ändå varje gång att det ska lyckas naturligt och blir lika besviken varje gång mensen kör igång.
Ni som tagit prednisolon, vilka doser handlar det om? Hur länge?
Jag blir så nyfiken på hur det går för er! Tant Linda, fortskrider graviditeten som det ska? Smurf11, Hur går det för dig?