Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Jag lämnade blodprovet i måndags och har ultraljudet om två veckor så kommer få svaret på ultraljudet :) Jag tror man måste ha lämnat blodprovet senast en vecka innan ultraljudet för att det ska hinna bli klart.
Okej, vart lämnar man blodprovet i sthlm också? Jag kan inte bestämma mig om jag ska göra kub eller inte, å nu börjar de bli bråttom.
Okej, vart lämnar man blodprovet i sthlm också? Jag kan inte bestämma mig om jag ska göra kub eller inte, å nu börjar de bli bråttom.
Vad skönt att slippa vänta! Hade vi fått reda på resultatet samma dag samt bara fått veta om det var låg eller hög risk utan några siffror hade vi nog gjort hela kub av bara farten. Är detta första barnet ni gör kub med? :)
Jag skapade en ny hemlig fb grupp, då den föregående verkade ha fulltecknat redan. Sänd mig era email kopplade till fb om ni vill vara med, och hojta gärna till om det är någon fler som kan tänka sig vara admin!
Kub idag såg jättebra ut, livlig bebis och 1:8300 i siffror. NU kan vi slappna av och njuta (trots kräksjukan här hemma...)
Kub idag såg jättebra ut, livlig bebis och 1:8300 i siffror. NU kan vi slappna av och njuta (trots kräksjukan här hemma...)
Jobbar på en gymnasieskola och idag kom det två elever och ville prata med mig. De såg på mig att jag är gravid! Jag visste inte vad jag skulle svara då jag inte berättat på jobbet än ???? jösses! Är i v 14, kanske borde berätta nu då eftersom det verkar synas?! Kan inte låta bli att fortfarande vara orolig att något ska hända, jättetråkigt!