Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Jag skapade en ny hemlig fb grupp, då den föregående verkade ha fulltecknat redan. Sänd mig era email kopplade till fb om ni vill vara med, och hojta gärna till om det är någon fler som kan tänka sig vara admin!
Jag skapade en ny hemlig fb grupp, då den föregående verkade ha fulltecknat redan. Sänd mig era email kopplade till fb om ni vill vara med, och hojta gärna till om det är någon fler som kan tänka sig vara admin!
Nu har vi varit på kub och allt såg bra ut! :) Storleken stämde prick med ägglossningen, v13+2 idag och bf är 6 augusti. Jag har varit helt säker sedan jag blev gravid att detta blir en tredje tjej, men under ultraljudet kändes det som att vi kollade på en kille. :O
Nu har vi varit på kub och allt såg bra ut! :) Storleken stämde prick med ägglossningen, v13+2 idag och bf är 6 augusti. Jag har varit helt säker sedan jag blev gravid att detta blir en tredje tjej, men under ultraljudet kändes det som att vi kollade på en kille. :O
Hej på er!
Måste bara fråga, någon mer än jag som sover dåligt på nätterna? Jag har inga problem att somna på kvällen, men vaknar ofta runt 4tiden på morgonen och kan inte somna om.. aldrig vart så förrän nu när jag är gravid.
Nån mer?
Hej på er!
Måste bara fråga, någon mer än jag som sover dåligt på nätterna? Jag har inga problem att somna på kvällen, men vaknar ofta runt 4tiden på morgonen och kan inte somna om.. aldrig vart så förrän nu när jag är gravid.
Nån mer?
Sover också dåligt. Drömmer mycket också.
Jag sover också dåligt! Sover oroligt, vaknar mycket, drömmer massor och behöver kissa några gånger per natt.
Jag har också börjat sova sämre... Däckar fortfarande vid 20 på kvällen men vaknar mellan 3-5 och är vaken en stund innan jag somnar om. Kommer ihåg det sedan förra gången också.
Idag ska vi på kub och se lilla räkan igen! Hoppas så att allt ser bra ut, jag har precis börjat förstå att man är gravid...