Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Exakt så hade jag det med dottern, kunde knappt ta mig upp ur sängen mellan v6-14 :/
Nu har jag bara lite illamående som försvinner så fort jag äter något. Men jag antar att det ?riktiga? illamåendet kommer snart :/ känner ingenting annat.
Nix, älskar planering och ha kontroll. Jag är verkligen ingen spontan människa
Nä arbetskläderna kommer bli tuffa att knäppa. Jag tänker skylla på julgodis om nån säger något och sen köra med gummiband över knappen.
Hej!
Hoppar in här också. Ett bra tag sedan jag var här.
Gravid efter ivf (4 ivf med ET, och 2 FET). Nu hoppas vi att ?Pricken? visar ett fint hjärta den 4/1 och att allt ska bli bra. Är konstant orolig och kommer nog inte bli lugn förrän bebisen ligger i min famn. Bf 180810.
Har en son på 14 år sedan tidigare och två missfall i bagaget (2006 tvillingar, 2011 troligtvis tvillingar var svårt att avgöra).
Nu har jag ätit Lergigan komp ett par dagar och tar mig faktiskt ur sängen nu....
Om en vecka börjar högskolan igen, hur ska jag klara det :(
Vi har berättat för barnen och närmaste familjen nu. Svårt att hålla hemligt när man mår så dåligt.
Åh men vad jobbigt att behöva vänta tills efter en flytt... Så fort vi vet att allt är okej så ska jag nog börja titta på nödvändigheterna. Jag siktar på att köpa säng vagn och babyskydd begagnat. Inte madrass och täcke och sånt. Men dem stora sakerna så då är det skönt att ha gott om tid att hitta det jag vill. Till första och andra barnet köpte jag nästa allt nytt men denna gången bryr jag mig liksom inte på samma sätt.
Jag är cnc operatör. Jobbar i verkstad, klädd i arbetskläder 40 timmar i veckan tyvärr. Och jobbar bara med män...