Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Välkommen! Jag väntar mitt första barn och vi är nästan i samma vecka, är V6(5+0) :)
Och grattis till plusset <3
Någon som har börjat få mage än? :) min mage känns extremt svullen/större. Och är i vecka 6.
Min mamma såg direkt innan jag hade berättat för henne att jag var gravid.
Vi tar reda på det. Underlättar planeringen jätte mycket för oss (mig).
Ingen vet ingen anar. Jag har turen att dem flesta av mina blusar är lösa över magen, jag har så ful mage med mycket extra skin så jag döljer den gärna. Visst är jag svullen, men det kan vara julgodiset också tyvärr...
Tack! Grattis till dig också! Va roligt :D
Har du några symtom än?
Ja samma här. Har jag förstått det rätt att man kan få veta kön på bebisen redan vid kub testet? "krontrollfreaket flinar". Jag är helt ointresserad av om det blir pojke eller flicka. jag vill bara VETA. Tänker ni ta reda på det?
Skönt och höra! Aha jag förstår, jag har kollat på lite barnsaker och praktiska saker som behöver ordnas. Och lite mammakläder hehe <3 min mage är så svullen men är bara i vecka 6, har din mage vuxit något? :)
Visst är det så, vi döljer inte ofta saker för dem utan låter dem se både fram och baksidan. Men det är lite så att när barnen får veta sen får ALLA veta och jag är inte riktigt redo för det om du förstår hur jag menar?
Ni med för små kläder och jobbkläder.. håll ut lite! Jag har för mig att svullnaden brukar lägga sig en aning när kroppen vant sig vid hormonerna och sen dröjer det lite igen innan bebismagen kommer