Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Nu har jag ätit Lergigan komp ett par dagar och tar mig faktiskt ur sängen nu....
Om en vecka börjar högskolan igen, hur ska jag klara det :(
Vi har berättat för barnen och närmaste familjen nu. Svårt att hålla hemligt när man mår så dåligt.
Åh det måste vara jobbigt din stackare :(
Hoppas det går bra att gå till skolan ändå <3
Jag mår också konstant illa, det försvinner aldrig. Får se hur det blir nu när jag ska tillbaka till jobbet (arbetar som undersköterska) :0
Vi har också berättat för närmsta familjen :)
Det är samma här! Min man är den spontana av oss men jag har nog smittat honom lite :D
Så skönt att kunna bocka av saker så man slipper stressa och kunna bona in sig. Så jobbigt att jag måste vänta tills flytten dock ;)
Jag ska också vänta tills efter flytt med det mesta... Vi flyttar troligtvis i maj/juni.
Däremot måste jag köpa mängder med kläder när vi tagit reda på om det är en pojke eller flicka. Vi har gett bort allt sedan innan då vi egentligen inte skulle ha fler barn. Vi har 3 pojkar så hoppas på en flicka denna gång.
Tack:)
Du kan prova Postafen (receptfritt) eller armband mot illamående (finns på apoteket, seaband) om du inte känner att du vill ha något starkare. Kanske hjälper dig mot ditt illamående.
Jag tycker att det är extremt svårt att få i mig frukost. Så nu gör jag så här: salta kex och vatten innan jag kliver upp ur sängen. Sedan dricker jag en måltidsersättning (färdigblandad shake). Då får jag snabbt i mig näring. Finns i goda smaker, just nu kör jag på päron/vanilj. Kallt och gott och lättsmält. Sedan äter jag mer efter någon timme :)