Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Jag passar på att hoppa in i gruppen. Är i v 9 nu och fick reda på detta 23 dec. Är lite nere då jag inte riktigt planerat att bli på smällen samt mår fruktansvärt illa. Går inte ens att jämföra med förra graviditeten.
Någon mer som mår illa dygnet runt? xD
Min son är 1 år och 3 mån och guuud vad det tär på krafterna att ha en liten att ta hand om när man mår såhär.????
Vul idag v10. Tickande hjärta och en liten som sprattlade på
Jag passar på att hoppa in i gruppen. Är i v 9 nu och fick reda på detta 23 dec. Är lite nere då jag inte riktigt planerat att bli på smällen samt mår fruktansvärt illa. Går inte ens att jämföra med förra graviditeten.
Någon mer som mår illa dygnet runt? xD
Min son är 1 år och 3 mån och guuud vad det tär på krafterna att ha en liten att ta hand om när man mår såhär.????
Hej
Är i v8 och mår också illa konstant. Blev lite bättre med tabletterna jag fått. Jag har 3 barn att ta hand så visst är det kämpigt men så värt det i slutändan. :)
Ni som är illamående. Be om fröer i örat. Hjälper många!
Hej! Hänger på i denna tråden också. :)
Jag är i v9+4 och väntar tredje barnet. Yngsta fyllde precis ett i dagarna så har fullt sjå med att springa efter henne och samtidigt underhålla storasyster som är 4. Mår också illa 24/7 så är i princip gråtfärdig när mannen kommer hem från jobbet, haha. Fattar inte att man utsätter sig för detta gång på gång?!
Vad fick du för tabletter? Jag blir oxå jätteillamående o har tre barn. E ensam med två av dom o har ingen man. Vet inte hur det här ska gå. Är troligtvis i v 7..så snart sätter nog illamåendet igång på allvar. Försöker muta min dotter byta i kattlådan..går sådär..! ;)
Ni som är illamående. Be om fröer i örat. Hjälper många!
Hej! Hänger på i denna tråden också. :)
Jag är i v9+4 och väntar tredje barnet. Yngsta fyllde precis ett i dagarna så har fullt sjå med att springa efter henne och samtidigt underhålla storasyster som är 4. Mår också illa 24/7 så är i princip gråtfärdig när mannen kommer hem från jobbet, haha. Fattar inte att man utsätter sig för detta gång på gång?!
Har ont i ljumskarna och mensvärk nu på kvällen. Bör jag vara orolig???