Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
På tal om trötthet. Jag gick och la mig 9 i går kväll och vaknade inte förrän 8 i morse, ja förutom två kissepauser. Idag ska jag städa ut julen tänkte jag och ikväll får vi middagsgäster. Hur ser dagen ut för er andra?
På tal om trötthet. Jag gick och la mig 9 i går kväll och vaknade inte förrän 8 i morse, ja förutom två kissepauser. Idag ska jag städa ut julen tänkte jag och ikväll får vi middagsgäster. Hur ser dagen ut för er andra?
Ni som äter lergigan comp. Vilka tider på dygnet tar ni. Jag är lärare och börjar jobba nu på måndag efter uppehåll. Så osäker på om effekten kommer hålla i hela jobbdagen. Jag måste nästan ta en direkt när jag går upp 0520 men det är så jäkla tidigt. När skulle ni ta nästa tablett?
Ni som äter lergigan comp. Vilka tider på dygnet tar ni. Jag är lärare och börjar jobba nu på måndag efter uppehåll. Så osäker på om effekten kommer hålla i hela jobbdagen. Jag måste nästan ta en direkt när jag går upp 0520 men det är så jäkla tidigt. När skulle ni ta nästa tablett?
Idag har jag bara tagit det lugnt och haft en rejäl sovmorgon. Snart ska jag träffa en väninna och funderar på att åka iväg och göra något:) haft sånt illamående sedan v 7 så har inte velat göra något på länge. Men idag mår jag knappt illa så nu vill jag komma ut lite
Ja hade jag fått hade jag legat i soffan eller sängen hela dagen men det går ju liksom inte, haha en hel familj som vill ha mat och grejer, ett stall fullt med djur och allt annat som man måste göra.