• Jmlwc

Augustibarn 2018

Hej!

Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.

Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.

Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.

Välkomna!

• Svar på tråden Augustibarn 2018
  • Isavanna1
    Jmlwc skrev 2018-01-05 17:56:24 följande:
    Det här är absolut sista gången för mig i alla fall:)
    Samma här, sista barnet. 
  • Isavanna1
    Jmlwc skrev 2018-01-05 19:06:46 följande:

Har ont i ljumskarna och mensvärk nu på kvällen. Bör jag vara orolig???

Har du gjort något idag som du inte brukar?
  • Jmlwc
    Isavanna1 skrev 2018-01-05 19:10:16 följande:

Har du gjort något idag som du inte brukar?

Nej, jag ligger i sängen nästan hela dagarna...
  • Isavanna1

Nu är det ju "snart" tisdag och dags för mitt vul, men jag börjar känna lite ångest över det. Jag känner mig inte så säker på att där kommer vara något. Jag mår inte illa och brösten ömmar inte lika mycket. Jag har svullen mage absolut och är verkligen helt slut på kvällen. Men annars känner jag mig nedstämd. Är det hormonerna som spökar eller vad tror ni?

• Isavanna1
    Jmlwc skrev 2018-01-05 19:15:29 följande:
    Nej, jag ligger i sängen nästan hela dagarna...
    Kan det inte vara växtvärk? Livmodern växer ju massor nu.
  • Jmlwc
    Isavanna1 skrev 2018-01-05 19:19:55 följande:

Nu är det ju "snart" tisdag och dags för mitt vul, men jag börjar känna lite ångest över det. Jag känner mig inte så säker på att där kommer vara något. Jag mår inte illa och brösten ömmar inte lika mycket. Jag har svullen mage absolut och är verkligen helt slut på kvällen. Men annars känner jag mig nedstämd. Är det hormonerna som spökar eller vad tror ni?

Det kan det säkert vara. Oro innan man verkligen ser en liten skrutt i magen kan säkert påverka.
  • Jmlwc
    Isavanna1 skrev 2018-01-05 19:20:37 följande:

Kan det inte vara växtvärk? Livmodern växer ju massor nu.

Ja det kan det ju vara. Hoppas på det:) Den här ständiga oron för allt som händer eller inte händer tar verkligen på energin:(
  • Isavanna1
    Jmlwc skrev 2018-01-05 19:22:11 följande:
    Det kan det säkert vara. Oro innan man verkligen ser en liten skrutt i magen kan säkert påverka.
    Ja du har säkert rätt. Men det känns ändå skönt att kunna ventilera det.
  • marran87
    saijda skrev 2018-01-05 11:19:56 följande:

Aha okej, tack för informationen. Detta är lite av en djungel :) hur mår du ? <3

Det är otroligt mycket att ta in verkligen. Jag har ju en dotter redan och sen är jag Googles bästa användare, inom allt.. haha :) älskar att gröta ner mig i saker! Jag mår faktiskt väldigt bra, känner mig nästan ogravid. Mår lite illa och blir supersuper hungrig om det gått många timmar sedan jag åt, svullen mage och såååå himla trött bara. Känner lite stickningar i brösten då och då. Hur mår du? :)
  • Isavanna1
    Jmlwc skrev 2018-01-05 19:23:36 följande:
    Ja det kan det ju vara. Hoppas på det:) Den här ständiga oron för allt som händer eller inte händer tar verkligen på energin:(
    Ja men det gör det verkligen. Man vill ju försöka fungera som sig själv trots allt som händer inom en.
Svar på tråden Augustibarn 2018