Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Kul att få följa fler som beräknar att föda i Augusti.
Jag är i vecka 9 och födseln är beräknad till 18 augusti. Är otroligt trött och frusen. Detta är mitt första barn, min man har 2 barn sen tidigare.
hej alla
usch velar fram och tillbaka nästan varje dag om jag ska sjukanmäla mig eller inte!! har en extrem trötthet och illamående från och till, till saken hör ju också att jag är gastric bypass opererad så jag kan inte äta igen mig när jag inte mår illa :/ jobbar 100% inom hemvården och kämpar mig igenom varje arbetspass.....
men imorgon är det första träffen med barnmorskan :) ska försöka få till ett vul men inte säkert, förra graviditeten slutade dessvärre i mf så lite orolig är man allt. Ha en fin dag alla
Hej!
Jag är i vecka 9 och födseln är beräknad till 18 augusti. Är otroligt trött och frusen. Detta är mitt första barn, min man har 2 barn sen tidigare.
Hej!
Spännande att några mer väljer att inte kika! Visst sjutton kommer det vata svårt att håll sig så länge men det känns verkligen roligt också :) Haha! Det skulle nog göra mig ännu mer knasig!
Någon mer än jag som inte kan dricka mjölk längre? Det smakar/luktar verkligen kossa :) :) :)
Ja, blir lite extra spännande när förlossningen närmar sig hoppas jag! :D Vi har redan två tjejer så är dock lite fundersam över hur jag skulle reagera om det kommer ut en kille, vad gör man med en sån liksom, haha?! Har ni någon känsla av vilket kön det blir?
Jag klöks bara jag ser ost och smör i affären! ;) hemma äter vi bara mjölkalternativ men det går bra. Testa havremjölk! Godare än komjölk tycker jag. :)
hej alla
usch velar fram och tillbaka nästan varje dag om jag ska sjukanmäla mig eller inte!! har en extrem trötthet och illamående från och till, till saken hör ju också att jag är gastric bypass opererad så jag kan inte äta igen mig när jag inte mår illa :/ jobbar 100% inom hemvården och kämpar mig igenom varje arbetspass.....
men imorgon är det första träffen med barnmorskan :) ska försöka få till ett vul men inte säkert, förra graviditeten slutade dessvärre i mf så lite orolig är man allt. Ha en fin dag alla