Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Är det någon mer som inte ska ta ska reda på könet? Eller är vi helknasiga som tänker låta bli :)
Sambon vill inte veta denna gång så det får bli en hemlighet här med! Jag är så himla nyfiken av mig så funderar dock på att be om en pottbild på rul som jag kan ta hem och studera. ;D
Någon mer än jag som inte kan dricka mjölk längre? Det smakar/luktar verkligen kossa :) :) :)
Någon mer än jag som inte kan dricka mjölk längre? Det smakar/luktar verkligen kossa :) :) :)
Nu är det snart tisdag och jag väntar med ångest och glädje efter vul/ul. Äntligen nån bekräftelse på att det är bra eller dåligt.
Hej!
Kul att få följa fler som beräknar att föda i Augusti.
Jag är i vecka 9 och födseln är beräknad till 18 augusti. Är otroligt trött och frusen. Detta är mitt första barn, min man har 2 barn sen tidigare.
Hej!
Kul att få följa fler som beräknar att föda i Augusti.
Jag är i vecka 9 och födseln är beräknad till 18 augusti. Är otroligt trött och frusen. Detta är mitt första barn, min man har 2 barn sen tidigare.