Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Nu är det säkert lite inbillning från min sida, (eller kanske julgodis) men jag tycker mina arbetsbyxor spänner i magen, och både igår och idag har jag fått molvärk eller mensvärk redan efter nån timme, det får jag inte hemma. Lite jobbigt är det allt...
Förresten skulle vi inte kunna ha en lista över oss?
Med bf och var i Sverige vi finns? Bara för skoja skull, kul att veta om man har någon nära. ????
Nu är det säkert lite inbillning från min sida, (eller kanske julgodis) men jag tycker mina arbetsbyxor spänner i magen, och både igår och idag har jag fått molvärk eller mensvärk redan efter nån timme, det får jag inte hemma. Lite jobbigt är det allt...
Förresten skulle vi inte kunna ha en lista över oss?
Med bf och var i Sverige vi finns? Bara för skoja skull, kul att veta om man har någon nära. ????
Det är väl en en toppen ide! Om vi får ihop kanske TS kan göra ett tillägg i starten så den alltid finns?
marran87 - Stockholm 31 år, BF 25/8, andra barnet
Det är väl en en toppen ide! Om vi får ihop kanske TS kan göra ett tillägg i starten så den alltid finns?
marran87 - Stockholm 31 år, BF 25/8, andra barnet
Åh hur gör man det???? Vet inte :)
Ovanför trådstartinlägget , uppe till höger har jag för mig att det ska finnas en ?uppdatera inlägget? typ... om man klickar där så ska man kunna uppdatera trådstarten :)
Hittar inget...
Hittar inget...
Kopiera senaste lista - skriv in dig själv och posta så har vi ju snart en hel lista :)
Isavanna Skåne 36 år bf? fjärde barnet
marran87 Stockholm 31år, BF 25/8, andra barnet