Augustibarn 2018
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hej!
Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.
Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.
Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.
Välkomna!
Hjälp vad tjatig jag är nu, men jag pendlar lite mellan hopp och förtvivlan...
Ju mer jag googlar och läser ju värre blir det. Läkaren mätte fostret till ca 6 mm. Men kunde inte se något hjärta, ca V6 sa han.
Jag har för mig att vid någon av mina andra graviditeter så har jag sett hjärtat slå i v6.
Jag har läst på flera ställen här på fl samma sak... det känns inte så positivt.
Sen betyder maskinens ålder också roll för hur bra den är...
Jag blöder ingenting har inte gjort, men jag har mensvärk mycket och ofta. Ibland tycker jag symptomen är borta och andra dagar är dem där. Vad tror ni?
Ju mer jag googlar och läser ju värre blir det. Läkaren mätte fostret till ca 6 mm. Men kunde inte se något hjärta, ca V6 sa han.
Jag har för mig att vid någon av mina andra graviditeter så har jag sett hjärtat slå i v6.
Jag har läst på flera ställen här på fl samma sak... det känns inte så positivt.
Jag blöder ingenting har inte gjort, men jag har mensvärk mycket och ofta. Ibland tycker jag symptomen är borta och andra dagar är dem där. Vad tror ni?
Var på vul idag och såg ett pickande hjärta. Vul så tidigt pga att det är en ivf-graviditet. Är i V8+2.
Haha.. just vet också.. :) envisa människa! Har ni delat med er till många? :) har ni fler barn?
Ja man vill ju gärna veta. Jag har ju inget val, vänta två veckor på vul eller blödning...
är du orolig och har möjlighet så absolut varför inte göra det. Skönt att veta ju.
Är det någon mer som mått illa ordentligt o börjat må bra i v10? Jag är i v10 (9+1) o idag har sen fyra dagar tillbaka sakta börjat må mindre illa till idag, då jag inte mår dåligt alls. Nojjar för jag tänker att det är för tidigt att det går över nu...?
Nä detta är vårt första, håller tummarna för att allt är bra där inne. Det är ett litet mirakel då det egentligen är "fel" på både mig och sambon... stod i kö till ivf. Men blev gravid en månad efter att min läkare satte oss där.. haha
Isavanna Skåne 36 år, fjärde barnet, BF ?
Emeloi Örebro, 31 år, andra barnet, BF 1/8
Saanny Lund, 30 år, första barnet, BF 8/8
Varmlanning Karlstadsområdet, 27 år, andra barnet, BF 16/8
Vallmofrö Gotland, 33år, tredje barnet, BF 16/8
Nela Lund, 28 år, andra barnet, BF 18/8
Solen2 Stockholm, 36år, första barnet, BF 20/8
Aamon Östergötland, 26 år, första barnet, BF 23/8
marran87 Stockholm 31år, andra barnet, BF 25/8
Emizz Helsingborgsområdet, 32 år, tredje barnet, BF 26/8
Emlan88 Karlskrona, 29 år, fjärde barnet, BF 30/8
Lussebulle25 Småland, 25 år, andra barnet, BF 31/8
Får min nyfiken ta över och fråga vad som är tokigt? Du behöver verkligen inte svara! Men vilken liten mirakel bebis :) :) jag hoppas verkligen, verkligen lilla räkan mår bra och vill stanna