• Jmlwc

Augustibarn 2018

Hej!

Väntar mitt fjärde barn i augusti 2018.

Jag bor i Västmanland och studerar till grundlärare.

Här kan vi följas åt och hjälpa varandra med råd och tips.

Välkomna!

• Svar på tråden Augustibarn 2018
  • marran87
    anli00 skrev 2017-12-25 12:39:43 följande:
    Tycker ändå att jag mår bra...har illamående som molar konstant dagtid och lite molvärk men inget som stör jättemkt! Kan dock inte komma ihåg att illamåendet började så tidigt med sonen....Själv då?
    Jag mår också bra. Känner mig väldigt varm och börjar lite trött. Molvärk och lite lätt illamående om jag inte ätit på väldigt längre. Men, som du skriver.. än har vi inte kommit så långt :)
  • Missime7
    emizz skrev 2017-12-23 12:32:33 följande:

Hej bor också i Skåne men är en vecka efter er :) går in i vecka 6 på julafton :)

Jag bor också i Skåne o gick in v 6 idag????????
  • Missime7
    Nela skrev 2017-12-23 19:47:54 följande:

Utanför Lund!

Vi ör några stycken från Skåne bor i Eslöv o väntar mitt andra????
  • Sissij79
    Jennsan81 skrev 2017-12-25 01:51:32 följande:

Hej hej. Plussade för nån vecka sedan och har bf 25/8 , Väntar nu nr 5. Har 4 grabbar i ålder 18, 14 , 9 och 1 Så hoppas lite på att det är en liten flicka denna gång! Bor i sthlm, är 36. <3

Grattis!!

Vad roligt med nr 5! Jag väntar oxå nr 5, har även jag 4 pojkar sedan tidigare 17,15,7 och 4 år. Känner mig lite annorlunda denna gången så det är kanske en liten flicka :) Är i v 10 nu och längtar efter Kub så man får reda på att allt är ok! Svårt att slappna av innan tycker jag, är ju även äldre nu 38 år min man är 40.
  • marran87
    Nossenis skrev 2017-12-25 15:55:32 följande:

Jag väntar mitt första, också i augusti 2018!

Kul! Grattis! :)
  • Isavanna1

Hej
    Testade positivt förra söndagen. Ingen riktig aning om var jag är men gissar v5-6.

• Onewayticket
    Missime7 skrev 2017-12-25 15:30:01 följande:
    Vi ör några stycken från Skåne bor i Eslöv o väntar mitt andra????
    vi borde ha en egen grupp :)
  • Isavanna1

Jag har ca 2 mil till Eslöv. Väntar mitt 4:e barn men familjens 5:e och vår första gemensamma. 

• Svartakattenmjau

Väntar mitt första, bf runt 10/8. Men är så himla rädd för missfall. Har haft jätteont i brösten, men igår slutade de göra så ont. Har även mått illa sen igår em och under natten, mer än vad jag gjort tidigare. Blir så orolig att det är något fel. Det lilla i magen är redan så viktigt för oss och vi längtar så. Min sambo gav mig ett par söta mini- jultofflor som den lilla skulle kunna ha nästa jul, är rädd att det är jinxat nu :(

Känns det på något sätt om en håller på att få mf? Förstår om det är olika för alla såklart.

Svar på tråden Augustibarn 2018