• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Liiiinda90
    Lottch3n skrev 2018-01-13 07:18:11 följande:

Bim+1 och fortfarande ingen mens i sikte..

Jag har ett digitalt test kvar, tänkte ta det på måndag, vad tror ni?

Bim+1 gör mig med och ingen mens
  • Airmos
    Woohooo skrev 2018-01-13 10:37:51 följande:
    Tack snälla! <3

Vad tror du om bilderna ovan?
     Även om dom är svaga så ser jag dom. Hoppas så mycket att du får tydligare på nästa test. Planerar du göra ett digitalt test och när isf? Lycka till <3
  • Airmos
    Woohooo skrev 2018-01-13 11:15:27 följande:
    Jag har inget digitalt, däremot 6 st stickor, haha! Men vi tar nog och köper ett digitalt idag och testar imorgon. :)
    Såg det här nu, spännande! :)
  • Woohooo
    carnations skrev 2018-01-13 11:37:52 följande:

Jag ser ett svagt streck! :) vilket försök är ni på? Vi är inne på sjunde och fick positivt ÄL-test denna morgonen så hoppas att det tar sig denna månaden.

Woho! Så skönt att få det bekräftat.

Detta är vårt tredje riktiga försök, då vi prickat in ÄL och efter mensen kommit igång efter 2 år med spiral.
  • Woohooo
    carnations skrev 2018-01-13 11:37:52 följande:

Jag ser ett svagt streck! :) vilket försök är ni på? Vi är inne på sjunde och fick positivt ÄL-test denna morgonen så hoppas att det tar sig denna månaden.

Och självklart STORT lycka till till er! <3
  • ampjot
    Woohooo skrev 2018-01-13 12:32:52 följande:

Woho! Så skönt att få det bekräftat.

Detta är vårt tredje riktiga försök, då vi prickat in ÄL och efter mensen kommit igång efter 2 år med spiral.

Har du haft några särskilda symptom föresten? :)
  • Woohooo
    ampjot skrev 2018-01-13 12:44:27 följande:

Har du haft några särskilda symptom föresten? :)

Yes, massor! Ömma och kliande bröst, konstig magkänsla jag inte känner igen, kissnödig hela tiden, föytningar, sen huvudvärk i början också. Det känns verkligen som att något händer i kroppen. Har haft svårt att sova för att det liksom kryper i mig, haha! :D
  • Ronjaelley

Ca 1 vecka kvar till bim, är så nervös.. någon mer som väntar på att få testa sig till nästa helg? :)

Har ni några symtom som har bim kring 20 januari??

• josgos
    Woohooo skrev 2018-01-13 09:51:56 följande:

Hej vänner. Idag på BIM gjorde jag ett test. Det kom ett streck, ett mycket svagt, men ändå tydligare än jag någonsin fått. Det drar åt rött/rosa i färgen, och jag känner mig hyfsat säker på att det inte är ett spökstreck! Pojkvännen vågar inte bli övertygad.

Jag har försökt ta bild, men det är inte enkelt när det är så svagt. Ser ni dessa?

Jag hoppas för mig liv! <3

Ps. Jag ska göra ett till tänkte jag, ska jag ta redan imorgon eller vänta två dagar?

Jag ser ju helt klart något! Vad roligt! Tycker absolut du kan ta ett test imorgon igen och förhoppningsvis är det starkare. Bifogar bilder på mina test de senaste 4 morgnarna, med start BIM -2

Svar på tråden BIM JANUARI 2018