BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Haft samma, mensvärken blir bara värre och inatt trodde jag att mensen kom då det kändes som att jag blödde.
Men icket, (ursäkta infon) men vita klumpar likt gelé upptäckte jag, är det normalt haha?! ????
Alltså... jag VET att en inte ska hoppas och tro för mycket, men nu har jag ramlat dit. Jag har så många symptom nu, och jag har också en känsla i kroppen som jag inte kan skaka av. Jag känner mig så lycklig.
Är livrädd för testet imorgon på BIM. Det är alltid lika jobbigt när allt hopp raserar på en sekund vid anblick på stickan...
Snälla, håll tummarna för mig!
Håller tummarna för dig såklart!!! :)
Klart du ska <3
Hur har du det med flytningar? Har du molnvärk? Brösten?
Hej vänner. Idag på BIM gjorde jag ett test. Det kom ett streck, ett mycket svagt, men ändå tydligare än jag någonsin fått. Det drar åt rött/rosa i färgen, och jag känner mig hyfsat säker på att det inte är ett spökstreck! Pojkvännen vågar inte bli övertygad.
Jag har försökt ta bild, men det är inte enkelt när det är så svagt. Ser ni dessa?
Jag hoppas för mig liv! <3
Ps. Jag ska göra ett till tänkte jag, ska jag ta redan imorgon eller vänta två dagar?
Hej vänner. Idag på BIM gjorde jag ett test. Det kom ett streck, ett mycket svagt, men ändå tydligare än jag någonsin fått. Det drar åt rött/rosa i färgen, och jag känner mig hyfsat säker på att det inte är ett spökstreck! Pojkvännen vågar inte bli övertygad.
Jag har försökt ta bild, men det är inte enkelt när det är så svagt. Ser ni dessa?
Jag hoppas för mig liv! <3
Ps. Jag ska göra ett till tänkte jag, ska jag ta redan imorgon eller vänta två dagar?
Då ska jag hålla mig till måndag om mensen inte kommit.
Har extremt mycket och vattniga flytningar vilket jag inte brukar ha. Molvärk har jag till och från hela tiden. Brösten har växt känns det som plus att dom är ömma och tydliga blodådror.
Mår precis som förra graviditeten :/
Hur går det för dig? <3
Har du ett digitalt skulle jag tagit ett sånt redan idag om du verkligen vill få det bekräftat :) Eftersom du är på BIM.
Jag har inget digitalt, däremot 6 st stickor, haha! Men vi tar nog och köper ett digitalt idag och testar imorgon. :)
Oj glömde bilden ;)