• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • 98765
    Nolix skrev 2018-01-12 22:41:04 följande:

Har du inga som helst symptom på att du kan vara gravid? Och inte vid första graviditeten heller? Första gången vi försöker nämligen och sambon har inte känt något alls. Har dock bara gått 4 dagar sen insemination, så vet inte om det beror på det. Men är väl kanske inte helt ovanligt heller att man inte känner symptom :)

Nej inga symtom vid första. Jag gick länge och väntade på att symtomen för att mens skulle komma, har besvär med kraftig mensvärk i upp till en vecka innan mens, men det uteblev liksom mensen. Tänker att det skulle kunna vara samma nu. Har inga symtom alls, förutom att jag mår ovanligt bra för att ha gått två dagar över beräknad mens. Ingen mens och inga tecken på att mensen skulle vara på väg. Det återstår att se. Den kan ju bara vara sen också!
  • Sunshine4life
    emeloi skrev 2018-01-12 17:22:26 följande:

Jag vill bara ingjuta lite hopp i er, jag hade mens 26/10 och väntade på mensen som vanligt månaden efter.. Men den kom inte.. Testade innan bim, testade efter bim, testade bim +7, bim + 10.. Negativt, helblanka tester och jag trodde hoppet var ute för den gången.. Efter att ha försökt i ett och ett halvt år så var det förväntat.. Men jag testade bim + 14,15.. Och plötsligt var det plus! Är nu i vecka 11+1.. Så tappa inte hoppet direkt.. Det kan vara att du har låga hormonnivåer..

Lycka till allihop och kram!

Grattis!!

Testade du med eraly-test också? Eller bara med sånna som gäller efter BIM?
  • Woohooo

Alltså... jag VET att en inte ska hoppas och tro för mycket, men nu har jag ramlat dit. Jag har så många symptom nu, och jag har också en känsla i kroppen som jag inte kan skaka av. Jag känner mig så lycklig.

Är livrädd för testet imorgon på BIM. Det är alltid lika jobbigt när allt hopp raserar på en sekund vid anblick på stickan...

Snälla, håll tummarna för mig!

• norrland91
    Woohooo skrev 2018-01-13 00:59:14 följande:

Alltså... jag VET att en inte ska hoppas och tro för mycket, men nu har jag ramlat dit. Jag har så många symptom nu, och jag har också en känsla i kroppen som jag inte kan skaka av. Jag känner mig så lycklig.

Är livrädd för testet imorgon på BIM. Det är alltid lika jobbigt när allt hopp raserar på en sekund vid anblick på stickan...

Förstår exakt känslan. Håller tummarna!!!
  • Sunshine4life
    Woohooo skrev 2018-01-13 00:59:14 följande:

Absolut!!
  • Woohooo
    norrland91 skrev 2018-01-13 01:37:59 följande:

Förstår exakt känslan. Håller tummarna!!!

Tack! <3
  • emeloi
    Sunshine4life skrev 2018-01-12 23:27:11 följande:

Grattis!!

Testade du med eraly-test också? Eller bara med sånna som gäller efter BIM?

Jag testade massa olika test, early, rfsu, cb.. Men totalblanka allihop innan jag fick ett rätt tydligt plus på vanliga rfsu sticka..
  • maria1992

Idag extrem molnvärk. Hugger och gör djävulskt ont. Trodde mensen skulle komma då de ursäkta, rann, och det var klumpiga vita flytningar. Brösten ömmar rejält och känns tunga (har aldrig gjort de innan) även blivit större. Hjälp! Bim 16-17...

• Imra
    Sunshine4life skrev 2018-01-13 01:40:00 följande:

Absolut!!

Håller tummarna! <3
Svar på tråden BIM JANUARI 2018