• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • ampjot
    Ronjaelley skrev 2018-01-13 13:05:50 följande:

Ca 1 vecka kvar till bim, är så nervös.. någon mer som väntar på att få testa sig till nästa helg? :)

Har ni några symtom som har bim kring 20 januari??

Jag ska testa nästa vecka, har BIM på fredag. Har dessvärre inga direkta symptom, brukar alltid ha jätteont i brösten efter ägglossning men denna månad knappt öm. Kände en molvärk 5 dagar efter ÄL som ett band som drog längst ner i magen. Så jag kan inte direkt antyda på någon graviditet trots att vi prickade in ägglossning med clearblue test denna månad. Själv då? :)
  • Lindsey77

Flo har gjort sin gissning. Den tror att jag är på BIM -4. Snälla låt den för en gångs skull ha rätt. Negativt test imorse!

Har ju 30-40 dagars cykel, och nu har Flo gissat utifrån mina andra cyklar sen i augusti.

Ser framemot onsdag då!

• Woohooo
    josgos skrev 2018-01-13 13:14:26 följande:

Jag ser ju helt klart något! Vad roligt! Tycker absolut du kan ta ett test imorgon igen och förhoppningsvis är det starkare. Bifogar bilder på mina test de senaste 4 morgnarna, med start BIM -2

Eller hur?! Jag är så lycklig, men vill inte hoppa riktigt än... men det är så svåååårt! Jag och pojkvännen köpte ett digitalt för en stund sen, och vi tänkte ta det imorgon.

:) <3
  • norrland91
    Woohooo skrev 2018-01-13 11:15:27 följande:

Jag har inget digitalt, däremot 6 st stickor, haha! Men vi tar nog och köper ett digitalt idag och testar imorgon. :)

Ser också svagt men köp digitalt för att vara säker :) pirrigt !
  • norrland91

Ca 1 vecka kvar till bim, är så nervös.. någon mer som väntar på att få testa sig till nästa helg? :)

Har bim 21/1 kände av riktigt mycket igår i äggstockarna ilade och gjorde ont (inte som mensvärk). Lite molvärk i ryggen som jag inte brukar ha. Mådde illa igår. Hoppas jag inte bara inbillar mig! Ska testa någon dag innan bim med cb early
  • Anonym1891

Hoppar in i tråden jag också. Är ny på FL :)

Jag och min sambo har väl inte riktigt börjat försöka på riktigt, men slutade med piller i november.

Jag är 30 och min sambo 32.

Beräknad ungefärlig BIM kring 22/1 och inbillar mig redan flera symptom.

• levisen

Jag har 7 dagar kvar till bim!

Jag har haft lite olika symptom. Orkeslöshet, pulserande känsla i magen på kvällarna mest och en sjukt svullen mage! Dudå ? :)
  • Chalvenssambo

Hej!

Hoppar in här. Fick missfall i september i V 7. Prickade ÄL denna månad och är så glad att jag börjar lära känna min cykel. Trodde jag iallafall. Har oregelbunden mens och ännu mer efter mf. Förra cykeln var på 52 dagar, brukar ligga runt 33-40. Har aldrig varit kortare.

Hade äl kring den 4-5 jan. Igår fick jag bruna vattniga flytningar och idag blöder jag, dock inte lika rikligt som vid vanlig mens. Så frustrerandes att inte förstå sig på vad som händer i ens egen kropp. Har även mensvärk.

Vad tror ni? Har aldrig haft så kort cykel som på 28 dagar och enligt äl borde jag få min mens först om en vecka.

Har konstant huvudvärk och haft feber i flera dagar. Kan det vara en nidblödning eller är det bara mensen som bestämt sig för att komma tidigare än någonsin förr?

• Sunshine4life
    Chalvenssambo skrev 2018-01-13 14:40:43 följande:

Hej!

Hoppar in här. Fick missfall i september i V 7. Prickade ÄL denna månad och är så glad att jag börjar lära känna min cykel. Trodde jag iallafall. Har oregelbunden mens och ännu mer efter mf. Förra cykeln var på 52 dagar, brukar ligga runt 33-40. Har aldrig varit kortare.

Hade äl kring den 4-5 jan. Igår fick jag bruna vattniga flytningar och idag blöder jag, dock inte lika rikligt som vid vanlig mens. Så frustrerandes att inte förstå sig på vad som händer i ens egen kropp. Har även mensvärk.

Vad tror ni? Har aldrig haft så kort cykel som på 28 dagar och enligt äl borde jag få min mens först om en vecka.

Har konstant huvudvärk och haft feber i flera dagar. Kan det vara en nidblödning eller är det bara mensen som bestämt sig för att komma tidigare än någonsin förr?

Svårt att säga men jag håller tummarna!!
Svar på tråden BIM JANUARI 2018