BIM JANUARI 2018
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Hej tjejer,
Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad?
Nu peppar vi varandra!!
Idag har jag ilande/lite huggande känsla som kommer och går på höger och vänster sida i nedre magen. Gör ganska ont. Känns inte som mensvärk. Äl+6. Någon som känner igen??
Åh vad synd. Jag håller tummarna för dig nästa månad! :)
Tack så mycket! Det är första gången vi försökte sen jag hade fått missfall i september! Hoppas det kommer bli en BIM Februari 2018 tråd hihi ????
Åh va roligt! :D jag hoppas också det!! 2.a försöker för oss!! :)
Jag ser! Testa igen så är det säkert starkare någon dag senare! Så kul för er!
Hallå igen!
Jag har som jag har skrivit tidigare BIM imorgon. Har fått svaga men fullt synliga plus igår och idag, men vågar inte riktigt tro det.
Men iaf, jag är hemma idag för att jag känner mig febrig, ont i halsen och allmänt förkyld. Någon som varit med om detta när ni plussat eller precis innan?
Känner mig totalt orkeslös, och blir nästan aldrig sjuk annars?
Någon som känner igen sig?
Är även väldigt spänd i magen och har molvärk.
Hej alla!
Hänger på här. Första riktiga försöket då min mens har strulat väldigt mycket sen i höstas. Men tydligt positivt på äl-test i onsdags och i går och något svagare idag så jag gissar på att äl var någon gång mellan igår och idag, vilket gör att bim borde vara mellan 24-25/1
Så nu är det bara den långa väntan till bim kvar!
Idag har jag ilande/lite huggande känsla som kommer och går på höger och vänster sida i nedre magen. Gör ganska ont. Känns inte som mensvärk. Äl+6. Någon som känner igen??