• maria1992

BIM JANUARI 2018

Hej tjejer, 

Jag tyckte BIM december 2017 var så bra så vad säger ni om att köra en likadan för oss som misslyckades denna månad? Glad 

Nu peppar vi varandra!! 

• Svar på tråden BIM JANUARI 2018
  • Unknown
    Hellan skrev 2018-01-13 20:31:08 följande:

Åh vad jag lider med dig. Har själv varit med om ett utomkveds och det vill man inte uppleva två gånger. Har tyvärr inget svar på din fråga, men varför inte ringa 1177 oh prata med dem?!

Har pratat med dem men då det är för tidigt för att veta graviditet kan man inte göra så mycket, skulle det fortsätta vid bekräftad graviditet så kan man gå vidare med vul och se så det ligger rätt.

Så istället får man avvakta några dagar och se helt enkelt. :) men förhoppningsvis är det inget men oron kickar in direkt särskilt när man vet att man försöker bli gravid.
  • Pasgetti

BIM -6 idag, massor med flytningar. Brukar vara ganska torr såhär dagarna innan mens. Ska nog vänta med att testa tills på onsdag :)

• Sunshine4life
    Unknown skrev 2018-01-13 21:03:24 följande:

Har pratat med dem men då det är för tidigt för att veta graviditet kan man inte göra så mycket, skulle det fortsätta vid bekräftad graviditet så kan man gå vidare med vul och se så det ligger rätt.

Så istället får man avvakta några dagar och se helt enkelt. :) men förhoppningsvis är det inget men oron kickar in direkt särskilt när man vet att man försöker bli gravid.

Jag har haft det i en vecka men vet inte om jag är gravid än. Också oroat mig som bara den!
  • ampjot

Hej tjejer, måste rådfråga. Ni som har haft ömma bröst, känns det som träningsvärk? Jag har ikväll fått ont men bara runt om bröstvårtan typ som i bröstbenet att man skulle ha tränat vilket jag inte gjort. Känns så märkligt.

• Airmos
    Anonym1891 skrev 2018-01-13 15:54:16 följande:

Tack! Håller tummarna för dig också :)

Jag har varit gravid med samma kille för ganska många år sen men vi var så unga då så vi valde att göra en abort då. Då mådde jag illa bara vilket jag inte gör nu (känner mig bara proppmätt hela tiden).

Men magen har svullnat till det dubbla på ett par dagar, har haft en molande värk i magen sen några dagar tillbaka (brukar få mensvärk dagen innan mens, aldrig 1,5 vecka innan), trött hela tiden, orkeslös, humöret är inte som det brukar, känns som att hjärtat slår hårdare (känns som det dunkar i hela kroppen, ffa när jag ligger ner), kliar i naveln (om det nu är ett symptom) och tycker att brösten börjar förändras.

Vill inte ha för höga förväntningar men hoppas :)

Förstår, vill inte heller förvänta mig något om det visar sig att det inte är något. Men känner igen mycket av det du beskriver. Molande värk i magen (burkar inte heller har mensvärk innan dagen innan den kommer, eller till och med samma dag), svullen mage, illamående, känslig för dofter, huvudvärk, väldigt trött. Men men, får se helt enkelt. Ser fram emot nästa helg. :)
  • Woohooo
    BIM-lista  

11/1 stragge + 98765 

12/1 Lilj3 + Lottch3n + Jagheteralma + Liiiinda90 + LillaMy08 

15/1 Nardil + HäxanSurtant + MammaMia1012 + Sunshine4life 

16/1 Tiffany 

17/1 maria1992 

18/1 Feliziah + Unknown 

19/1 ampjot + stoppsign + Laes90 

20/1 levisen + sofiaaa91 

21/1 norrland91 + Lindsey77 + GerCho 

22/1 Airmos + Lucifer91 + lyckligast80 + imsevims + Anonym1891 

23/1 Nolix 

25/1 A1610 

27/1 Alyina88 

29/1 Alltidvi + Baraentilligen 

29-30/1 carnations 

31/1 Anonym (newbie) 

?? Loouiiisee (osäker på när BIM är) 

Plus-lista 

4/1 Annso123 (BIM 1/1) 

4/1 ankmamma (BIM 2/1) 

4/1 Matildaa1234 (BIM 2/1) 

4/1 FörkenFiaLotta (BIM 3/1) 

4/1 Divana87 (BIM 7/1) 

5/1 Mawie (BIM 3/1) 

6/1 Fialooop (BIM 3-5/1) 

8/1 boggielo (BIM 9/1) 

8/1 qismet (BIM 11/1) 

10/1 josgos (BIM 12/1) 

11/1 Hellan (BIM7/1) 

13/1 Imra (BIM 13/1) 

13/1 Woohooo (BIM 13/1)  

(om du saknas eller ser något som är fel, kopiera gärna listan och lägg till dig själv)

• Anonym1891
    Airmos skrev 2018-01-13 23:21:32 följande:

Förstår, vill inte heller förvänta mig något om det visar sig att det inte är något. Men känner igen mycket av det du beskriver. Molande värk i magen (burkar inte heller har mensvärk innan dagen innan den kommer, eller till och med samma dag), svullen mage, illamående, känslig för dofter, huvudvärk, väldigt trött. Men men, får se helt enkelt. Ser fram emot nästa helg. :)

Tiden går så himla långsamt, vill bara kunna testa så man vet :)
  • Woohooo

JAG ÄR SÅ LYCKLIG!
    Gjorde precis ett test till, och det ett streck igen! Ett svagt, ja, men det går inte att förneka eller ta för ett spökstreck. Det var (enligt mig) aningen starkare än det jag gjorde imorse, trots att detta nu var kvällsurin.

Jag la till mig själv i listan ovan, och jag kan inte fatta det själv. Jag kommer få barn lagom till mig egen födelsedag i slutet av september. Det känns helt magiskt! <3

• LillaMy08
    Woohooo skrev 2018-01-13 23:25:16 följande:

JAG ÄR SÅ LYCKLIG!

Gjorde precis ett test till, och det ett streck igen! Ett svagt, ja, men det går inte att förneka eller ta för ett spökstreck. Det var (enligt mig) aningen starkare än det jag gjorde imorse, trots att detta nu var kvällsurin.

Jag la till mig själv i listan ovan, och jag kan inte fatta det själv. Jag kommer få barn lagom till mig egen födelsedag i slutet av september. Det känns helt magiskt! <3

Åh, så roligt, stort grattis :))
  • Woohooo
    LillaMy08 skrev 2018-01-13 23:27:07 följande:
    Åh, så roligt, stort grattis :))
    Tack snälla du <3
Svar på tråden BIM JANUARI 2018